2011. február 3., csütörtök

Megpróbálok írni

Itthon fetrengek, ma ki sem mentem, mert tetőzött ez a takonykóros megbetegedésem. Filmekről szeretnék írni főleg. Tegnap néztem zombi filmet és ma úgy keltem, mint egy élőhalott:D



Megnéztem a The Waling Deadet, leginkább a zombik és Andrew Lincoln miatt. Szegénynek azonban az amerikai angol sokat visszavett a szexepiljéből. Az Afterlife-ban jobban tetszett:| pedig nem csupaszkodott. No mindegy. A sorozat a harmadik részénél annyira kiborított, hogy majdnem otthagytam. A negyedik rész azonban szerintem fergeteges és onnantól pedig megtaláltak valami olyan csapást, ami nekem is kellemes, szóval összességében bejött.

Megnéztem az A Clockwork Orange-et,ezek az idegen szavak magyar ragozásai kezdenek kiakasztani, és őszintén szólva nem értem azt a tomboló lelkesedést iránta másoknál, nem volt rossznak mondható film, de rengeteg benne az erőszak, ami engem vajmi kevéssé érdekelt, és nem jött át a művészi üzenetközvetítés általa... vagy hogyan fogalmazhatnék szebben, hogy ne legyen értelme...

Ezen felbuzdulva "megnézem a Ragyogást, mert ha az is szar, szarok Kubrickra" felkiáltással letöltöttem a The Shiningot, és megnéztem. Egész nap néztem. Két és fél órás. A 45 és 20 perces sorozatok világában, engem már két óra is kínoz, szóval fetrengtem, levegőért kapkodtam, felkeltem, ettem, visszafeküdtem, aludtam, neteztem, de fél-egy nap alatt végignéztem. Tetszett. Olyan... érdekes, mert meggyőződésem, h Stephen King a szar, nem Kubrick, szóval valamit elért nálam. Ne szidjak inkább senkit, egyikőjük munkásságából se tudok sokat... tetszett a film. Csak nekem már vontatott sajnos, ez rám nézve elég gáz.

Mondok valamit, ami tényleg bejött:D A Fidora egy Top 25 zombie movies listán találtam, és egyből leszedtem. Alig kapott pontot szerencsétlen, bár én hét felett és tájékán eléggé hajlandó vagyok megnézni dolgokat az imdb-n, alatta csak mondjuk horrort, amit nem kell komolyan venni. Lásd A Nightmare On Elm Street, az új 2010-es.
Szóval a Fido tök cuki volt, és lehetetlen volt komolyan venni az emberevős jeleneteket a jazz és swing aláfestéssel.
Az új rémálom az Elm utcábant Manóval néztünk, és csak néha féltünk. Egynek elment. Szeretem Jackie Earle Haley hangját :)

Majdnem lemaradt, de megnéztem a Lord of Wart. Még anno, mikor Alexáékkal laktam, megvolt az ő gyűjteményében, de folyton elfelejtem mit néznék meg. Fura, mert van pár film, ami nálam egy bizonyos masszás kategóriába kerül, tetszik, de lehet annyira nem, és azon belül is vannak persze jobb filmek és rosszabbak, de én ezt valamiért bepakoltam magamnak a Kevin Spacey hatású nem akkora durranásos filmek közé, valószínűleg az időszak közös, amikor készültek a filmek. Nem bírom Jared Letot, azért nem szörnyű benne... Nem lövök le sok poént, asszem, és a többség már látta, de meghal benne, ez kicsivel javítja a filmélményem mindig. Nicolas Cage meg akármilyen bamba és béna, egy nagy halom filmjét láttam már:D Szóval érdekes volt. Furcsálltam, hogy nem háborodtam fel rajta. Azért néztem meg most, mert Pas mesélt róla, és amúgy igaza volt, nem nagyon van kidolgozva néhány elég lényegesnek tűnő lelki mozzanat, ellenben ez is két órás, szóval bőven van benne eseménytelen tinglitanglizás.

Ha végigolvastátok, akkor pedig szeretném köszönteni az új olvasóm, lehet több is van, de Bibsy feliratkozott, és tök örültem neki, hogy más is megtalál:) Nem igazán reklámozom ezt a blogot igazából.

Próbálok kevesebb szörnyülködéssel filmekről írni, azt hiszem csak a takonykórom nyomja rám a bélyegét. Visszahoznám a lehetőséget mégis, még kimosakodni.:D Amennyire nem viselem el Letot, kb annyira nem bírtam DiCapriot... aztán megnéztem elég sok filmjét, és kijelenthetem, hogy ő tud játszani. Leto ellenben egy tehetségtelen szerencsétlen, aki nem tud beletörődni abba, hogy közepesen jó valamiben, sőt, több dolgoban, és erőlteti. Na mindegy.

Általában nem zavar, ha lelőnek poénokat. A Sin Cityt nagyon szeretem, pedig egy haverom kb szóról szóra elmesélte előtte, és a Hatodik érzékben is tudtam a csattanót előre. Viszont borzalmasan felbosszantott a Shutter Island trailere, és aki még nem látta, NE NÉZZE MEG, mert hihetetlen, hogy maguk a film készítői árulják el azt, amire az egész tetves rohadt film ki van élezve. Az évszázad filmélményét vették el tőlem. Helyette megalkották az évszázad trailerét... már nem is kell öt másodperces verzió. Nem mondom el, miről szól, szerintem a többség már ezt is látta, de bárki, aki olvassa soraim, és nem látta: nézze meg, de a trailert kerülje el messzire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése