2010. június 1., kedd

Szemüveg



Azt a visszajelzést kaptam, hogy hétköznapi, mi történt velem, mesélős postokat szívesebben olvastok.
Két napja keresem a szemüvegem. Az utolsó emlékem róla, hogy tegnap reggel Pas felém nyújtja kedvesen, hogy lássam a monitort, mert vicceseket mutogat rajta. Úgy rémlett, a helyére tettem, ami nálam a külső vinyó teteje, pont itt oldalt van, kézre esik, bár eléggé körbepakoltam szarokkal, mint állótükör, krém, tollak, de na, mégis az neki nagyjából a helye, és tényleg oda szoktam tenni. Ehhez képest rohadtul nem találtam sehol. Az vicces mondjuk, hogy bár az egész életem egy örökös keresgélésből áll, hol a kulcs, a telefon, a szemüveg, hajkefe, adott krém, jegyzet, elég béna tudok lenni alkalmanként benne... még mindig.

Természetesen nem katonás rend uralkodik a szobámban, különben egyből kiszúrnám, ez az egész probléma valahonnan innen ered. A lényeg az, hogy annyira kerestem ezt a tetves szemüveget, hogy még a régit is megtaláltam... pont gondolkodtatott, az merre lehet, mert régen láttam, erre puff, megvan. Sejthető, hogy a fönti képnek ahelyett, hogy ellentmondanék és megkeresném a régivel az újat, belenyugodtam, hogy jupi, már látok, és szartam az egész szemüvegmizériába. Mondjuk belül mégis piszkált... Néha tettem még két kört Aliz asztala körül, hátha oda tettem, vagy a polcára, vagy bárhova, ami az övé és semmi keresnivalója ott.

Ma reggelre már paranoiás lettem, ha az előszobában leejtettek valamit, egyből kiszaladtam mi az. Francesca nagyon kedves, felajánlotta, hogy segít, de nem mertem ebbe a vadállatketrecbe beengedni, inkább folytattam a kutatásom hősiesen egyedül. Már kikotuztam az ágy alját, az ágy körüli területet, a polcokat, kerestem a szennyesben, kukákban, a polcon, hátha oda tettem, a polc körül, hátha leesett... az ágy körül megint, hátha a fejfára tettem, és leesett. Közben egyébként végig az asztal mögött, alatt, hátha mégis a helyén volt, de leesett.

Végül meglett.... A helye mögött volt, félig leesve, és halvány lila gőzöm sincs hogy nem vettem észre eddig. Mindegy, eltettem a tokjába, ott nagyobb biztonságban van. Most pedig azon elmélkedem, melyikben menjek ma a városba:D

4 megjegyzés:

  1. Én azt szoktam eljátszani, hogy kiveszem a kontaktlencsém, és rájövök, hogy fogalmam sincs, hová tettem legutóbb a szemüvegem. (Természetesen nem a tokjába, az túl egyszerű lenne, ráadásul a tokot is ugyanolyan jól el tudom tüntetni, mint a szemüveget.)
    Ez akkor volt a legviccesebb, amikor ilyen próbahordásom volt, de fáradtak voltam a szemeim, na mondom mégis megpróbálom berakni őket, leteszem a szemüveget, próbálkozom a kontaktlencsével, de aztán feladom. Akkor jön az a rész, hogy vajon hová raktam a szemüvegem kb. 5 perccel ezelőtt..
    Olyan 10-15 perc vaksi keresés után megtaláltam. A mikró előtt, majdnem az elmosogatott edények között - pedig nem is volt tiszta...

    VálaszTörlés
  2. kár hogy a szemüveget nem lehet megcsörgetni..

    VálaszTörlés
  3. Én egyelőre a tapsolós kulcstartóra is várok...
    Tényleg találtunk végül valahol olyat?

    VálaszTörlés
  4. http://www.hobbyrendeles.hu/index.php?todo=properties&op=0&menu=260&prod=1194&searchrec= de nem tudok fütyülni

    milyen szép lett a blogom:D leszedte az imgur a masnit az aláírás végéről:D

    VálaszTörlés