2010. június 18., péntek

This is how we roll


A mai nap igen remekül indult. Ötkor felkeltünk, mert amúgy elég korán aludtunk, azaz én annyira nem, illetve én csak nem tudom már hogy kell elfeküdni és aludni, aztán felkelni. Mindegy is. Megnéztük a Lie to me legújabb részét (ami hétfőn folytatódik, az élet annyira szép, nem?) majd visszaaludtunk. Tízkor keltem végül.



Négy órakor kinyitva az ablakot (ajtóval szemben) betoltam a relax fotelt a kereszthuzatba, láb felpóckolva, párna, plüssmaci, és olyan két órát aludtam, amit bárki megirigyelhet:D Most pedig élvezem, hogy a szél a hársfa virágának illatát fújkodja az arcomba. Ez a leges legszuperebb dolog a nyár elejében, tavasz végében, és enélkül eddig nem is volt elég jó:D Persze némi bodzával ellensúlyozható nálam a dolog, de idén az sincs. Se cseresznye, ez egy elég eltolt nyár idén eddig, de mindegy, jött a hársfa és megmentett a letargiától^^

Este megyünk mozibaaaaaa.

Jah, tegnap gyrost készítettem, és a fiúk szerint finom lett, de amit kiemelnék: vettem a salátához a Vámház körúti Match mellett, igen, a piac alatt a tejboltban kimért tejfölt, valami isteni 10 deka 45 forint, olcsó, és mondom.... mennyei:D plusz 10 deka joghurtot, az is szuper.
Megfogadtam, hogy nem eszem többet mekiben, nem szeretném ezt a pozitív postot ilyesmikkel rontani, ha valaki kíváncsi az indokokra, írja be a youtube-on, hogy 4 year old cheeseburger vagy azt, hogy cheeseburger in hydrochloric acid.
Viszont ezt megfogadva egyből megkívántam, szóval legközelebb tuti csinálok házilag:D

El is felejtettem! Régóta vágyódom egy sós perec után, ami nem száraz, hanem puha, mint a bécsi. Ma rábámultam a tökmagosokra, és kaptam sósat^^ mi telepátia, ha nem ez?:D Mert én állítom, hogy a tökmagosokat néztem... Bár Pas szerint nem, de mindegy:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése