2010. május 8., szombat

Új favicon

Hát ebbe kis híján beleizzadtam, de úgy néz ki, sikerült...
Azon vergődtem eddig, hogy lecseréljem ezt a hányáskinézetű Blogger favicont, mert ez egyszerűen a személyi szabadságom korlátozása, hogy úgy néz ki az enyém, mint bárki másé:D

Végül az ötödik oldalon, a hatvanadik képfeltöltő program végignézése után, amire szükségem sem volt, rájöttem.

Eszerint jártam el.


Mondjuk néhol meginogtam, hogy ezt nekem mégis Pas fogja beleimpregnálni:D de sikerült. Rém büszke vagyok magamra. Megyek is tanulni:D

Jah, majd' elfelejtettem. Juci blogján amúgy tökjó html tippek vannak, és ez is fent van, ezért se írtam hosszabbat róla, de nyilván akkor néztem meg, mire már sikerült megoldani.

4 megjegyzés:

  1. Szép lett! :)

    Én amúgy mindig azt szoktam csinálni, hogy beírom Google-be, hogy mondjuk virág (angolul, mert több találat van, meg szebbek is a képek), s csak az ikonméretű képeket nézem. S már egy kész ikont használok faviconnak. :)

    VálaszTörlés
  2. köszi!:)
    Ezt PS-ben rajzoltam:) masnit akartam, de az aláírás masni hülyén nézett ki ilyen picin, és maradt a hibiscus

    VálaszTörlés
  3. Hát aki tud PS-elni kérem.... :P

    VálaszTörlés
  4. a tud egy elég erős kifejezés, de miután bevállaltam két-három Karima montázst (bármily fosok lettek is:D) kénytelen voltam pár alap dologra rájönni:)

    VálaszTörlés