2010. május 4., kedd

Körömlakk



Gyerekek, a hosszú, nyugodt és elégedett, boldog, izé, nem vagyok jó ezekben a new age dumákban.... szóval a teljes élet titka, hogy meglásd az életben az apró, örömteli dolgokat. Nyilván nem kicsi vidám törpékről beszélek, hanem a saját örömeidről:D Aki ismer, tudja, hogy szeretek körmöt lakkozni, de egyébként meglehetősen tré módon ment, ami csak azért kellemetlen, mert általában sötét színeket használok, amik még feltűnőbbek, ha a könyöködig kikened magad velük. Mostanában rendszeresen megdicsérnek, hogy milyen szépen van kifestve, és hozzáteszik: milyen kár, hogy nekik nem megy. Nem a fenét...
Ugyanígy voltam én is (new ageből átnyargalok finoman amerikai típusú személyiségfejlesztő tréningre), sőt, nekem volt aki azt válaszolta a hasonló bánatos dicséretemre, hogy hát ügyesnek kell lenni. Szerintem ez a bunkóbbik vége a dolognak, személy szerint szeretek úgy válaszolni, hogy a beszélgetőpartneremnek ne menjen el az életkedve.
Szóval valóban, ha gyakorlod jobban megy, de szerintem senki nem olyan ügyetlen, hogy ne jönne bele, mert ha belegondolunk a hétköznapi élet legegyszerűbb dolgaihoz is kell némi kézügyesség, és ez azért nem maketthajó egy palackban.
A gyakorláson túl is vannak trükkök. Este érdemesebb kifesteni, fürdés előtt, mert a bőrödről sokkal hamarabb lepereg, ami mellé ment. Ha átlátszó fedőlakkot kensz rá, kisebb az esély, hogy a körmödről is leázzon:D Azt is hallottam, hogy valaki előtte vazelinnel keni be a bőrét, mert ott nem fogja be a lakk, ez elég praktikus dolognak hangzik, de nem próbáltam.
Tudom, mindig csíkosra sikerül, és ezért sem elégedettek sokan az eredménnyel, igazából a fedőlakk ezen is segít, mert aceton van a körömlakkban és az oldószere is ez egyben, így értelem szerűen a friss réteg átlátszó lakk kicsit feloldja, és elegyengeti a csíkokat. Egyébként meg senki nem fogja észrevenni, mert nem nézik olyan közelről, mint ahogy te látod. (Az enyém is gyakran csíkos, mert nem költök drága lakkra, mégis megdicsérik).
A legjobb, ma Francesca, az olasz lakótársam megkérdezte, én festettem ki, vagy fizettem érte. Néztem rá bambán, néha egy üveg körömlakkra sajnálom a pénzt, nem még fizetni, hogy más kifesse, és meglepődött, hogy én csináltam. Hozzáteszem, ez a legutóbbi beszerző körutunkról van Manóval, a színe nem az igazi, de jó minőségűnek mondható, Moyra a márkája egyébként, és a kedvezményeknek hála kétszáz Ft-ra jött ki egy üveg (többet is vettem). Bár tapasztalataim szerint egy bontatlan üveg lakk mindig szebben működik, mint egy régebbi, és az acetonos hígítás sem segít igazán a régieken.

A képről még kicsit mesélnék:
Nem, nem műköröm látható rajta, ezt a mintát úgynevezett Konad technikával készítette a tulajdonosa. Egyébként fém sablonokat takar a név, nagyon ügyes kis csináld magad szettekben árulják, kevésbé ügyes árakért. Itt egy videó, ha érdekel a használata.

Noh, nekem például a körömlakkom feldobja a napomat:)

3 megjegyzés:

  1. Én nem tudok körömlakkozni, sosem tudtam, s nem is fogok szerintem, mert nem bírom elviselni, ha színesek a körmeim... :S De amúgy tetszik a dolog, nekem nem megy. :)

    Amúgy megnéztem ezt a linkelt videót, meg még egy-két videóját a csajnak. Amit leszűrtem, az először is az volt, hogy ő sem abban az árkategóriában dolgozik, ami elérhető egy normális egyetemista számára. :D Ilyen jó minőségű cuccokkal naná, hogy lehet alkotni. :) A másik meg az, hogy vagy nagyon sok ideje van, vagy kozmetikusnak (sminkmesternek) tanul, s otthon gyakorol magán, meg ha már gyakorol, akkor megmutatja mit tud. Ami tök jó, de ki csinálja utána? :S

    VálaszTörlés
  2. nekem is mindig fel szokta, és mindig leszólnak h miért örülök annyira a körömlakkomnak, meh. átlag mennyi ideig marad rajta a körmödön?

    VálaszTörlés
  3. Vera: hááát, olyan három nap már elégjónak számít fedőlakkal is, néha csoda történik vele és kicsit több, de ázott már le első nap is kb egészben. Ne hagyd, hogy leszóljanak, mindenki annak örül, aminek akar:D

    Juci: Hát, ez a csaj sztem keres a videóival eléggé, dolgozott már sminkesként egy MAC üzletben, de ott kint a lakkok olcsóbbak sokkal, nálunk egy OPI lakk 2000 Ft. Mondjuk mindentől függetlenül valóban istentelen mennyiségeket elkölt, láttam videót a gyűjteményeiről, és ennek elég nagy hányadát a kamera előtt porolja széjjel, mert sűrűn frissíti a YouTube adatlapját:D Tény, hogy rengeteg amerikai nő iszonyú pénzeket költ sminkre.

    VálaszTörlés