2010. május 25., kedd

Névnap

Az az egyik legjobb dolog abban, ha az ember blogot ír, hogy visszapörgethet az életében. Persze naplót is írhatnék, de nem tudok már kézzel írni, egyre olvashatatlanabb, védem a hódokat meg a fákat, szóval nem fogok kézzel naplót írni.
Most is végignéztem 2006-ra visszamenőn, hogyan teltek a névnapjaim, és jól esett visszanézni:)
Idén Zsolti barátom lepett meg egy ötletes rajzzal, kisebb port kavart helyt állósága a Facebookon, de elhatárolódom, mert elvenné az egész lényegét:)Íme a Gerber(A) tartóm:D
Ezen kívül nagyon sok kedves köszöntés is ért, és azt hiszem összességében elég szép május 24-ém volt:))) A vonat nem késett, Anya kikísért, Gergő várt, közben filmeztem, de eh... az annyira nem volt felemelő:D Lehet írok róla, végül is most eléggé ráérek.

Otthon egyébként olyan jó volt, mint kb öt éve nem. Mindig úgy megyek haza a "szünetekre", amik nincsenek, hogy tanulni kell, semeddig sem tartanak és biztosan van dolgom közben. Na, most nem volt:D Hiányzott ez a középsuli végéig megszokott év közbeni pár nap, amikor semmit, de semmit nem kell csinálni, van időm bármire és otthon vagyok több napot. Eléggé lejjebb adtam, mert összesen 3 napot voltam otthon:D mégis lelkesültem a gondtalanságért, elégnek tűnt.

Most 16 éves vagyok, Hybrid Theoryt hallgatunk:) Néztünk filmet, egész sokat filmeztünk a múlt héten, voltunk moziban, az élet romantikus és vidám, ugyanakkor elég hervasztó is, de legalább egy része okénak tűnik.

Az Ironman 2-t ajánlom mindenkinek, szerintem ügyesen folytatták az egyet, elég taktikus második rész:D nehéz belebukni. Nekem teljesen képregény utánérzetem volt tőle. Aki pedig az egyet nem látta, biztosan nézze meg, mert arról szól, hogy a mérnökök királyak:D Karácsony táján néztem és lelkesedtem érte hetekig:D

3 megjegyzés:

  1. Boldog Névnapot utólag is! :)

    És halálos a Gerber(a) tartód! :D Nagyon nagy ötlet! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Hogyhogy új név, meg minden?:)

    VálaszTörlés
  3. Majd egyszer elmesélem. ;)

    VálaszTörlés