2010. május 13., csütörtök

Víz


Ezt muszáj.
A víz a legszuperebb dolog a világon. A mai napom eddigi összes fénypontja a vízhez kötődött. Először letusoltam, hajat mostam, és ez a legjobb dolog volt, ami egy ilyen zsibbadt reggelen történhetett volna velem. Aztán a reggelinél realizáltam, hogy kb szomjan halok most, de rögtön. Oké, hogy egy pohár víz tud jól esni, esetleg sivatagi út után, de elég csak a belvárosba menni nyáron a hőségben:D Viszont az, h felkelek, nem is először iszom aznap és kb fél liter víz két húzás még engem is meglepett:D

Szeretek vízben lenni, bár a természetes vizeket szeretem jobban a strandoknál, egy tisztességes nyaralás magában foglal valamiféle víztestet, és csónakázni egy folyón szintén az egyik legjobb dolog, ami történhet velem:D

Nem zavar az eső sem és a hó is király. Asszem víz fan vagyok.
Horoszkóp junkieknak: igen, halak vagyok:D de ez nem jelent semmit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése