2010. május 2., vasárnap

Aludnom kéne, vagy hasonlók

Ehelyett átnéztem még ezt-azt a tanulnivalókból, igen, szombaton, még ha vasárnap lenne, vagy másnap zh, mindegy... Egyébként mostanában nem szívesen éjszakázom zh előtt.
Megnéztem egykor az órát, és Jajjdejó, még csak egy van! felkiáltással kikászálódtam Anyának elküldeni az anyák napi levelét. Persze ilyenkor jön, hogy e-mail, és rss is frissült, mi lehet a tumblin, vagy a twitteren, és itt kötöttem ki. Most már van cuki masnibaszás a bejegyzés alján. Amúgy szörnyű, ezzel a bloggerrel olyan könnyű bármit megberhelni (bár ennek pont utána néztem Juci oldalán), hogy két kattintással irtó ízléstelenné, giccsessé és túldíszítetté varázsolhatnám:D Próbálom azért tartani a szintet, még teljesen az aláírás-masnival sem vagyok kibékülve.
Az RSS ikon egy régi álmom (tulajdonképp ez az aláírás dolog is), de valszeg jobban nézne ki nem szabvány narancssárgán. Szerintetek átszínezzem bordóra?

Jó éjt nektek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése