2010. május 8., szombat

Georgia Rose Hardy

Nem fogok fotósokat méltatni, mert akit tudom, hogy jól keres, nem értem miért; aki meg nem felkapott, azt se értem más miért nem szereti. Nem értek egy csomó művészi képet, irányzatot, semmit, szóval elfogadtam végül, hogy kreatív de, művészlélek nem vagyok, és ha ránézek egy képre és tetszik, az jó, egyébiránt hagyjon. Hála a Fotókörnek, azt már látom, ha egy kép tényleg szar, na de hogy mitől jó....

Viszont ennek a lánynak egyszerűen szerelmes vagyok a képeibe. Nem szeretném, ha bárki lepleket rántana a műveiről, mert kb egy éve követem mindenütt a neten, és tudom róla, hogy kedves, melegszívű, és valami fantasztikusan lenyűgöző a stílusa is, ahogy az emberekkel bánik, szerintem kicsit ez tükröződik a képein. Mindenki csak Rosie Hardy-ként ismeri, és Angliában lakik, ha jól emlékszem Buxtonban.



Ha rákeresel a neten még azt is megtalálod, hogy egyesek szerint plagizál, és példákat hoznak rá, de rólam még ez is lepereg, mert látom, hogyan dolgozik egy munkáján, egy adott esküvő fotózásán, és az ilyesmi mindennek nevezhető, de plágiumnak nem. Most 19, azt hiszem ez a plagizálós téma inkább korábban volt felkapott...
Gimpet használ, ami egy ingyenes fotómanipulációs szoftver, és egyébként sokkolt, de JPG-t használ, mert a Gimp nem támogatja a Raw-ot. Ennek ellenére nem látom a képein azokat az alapvető hibákat, amik miatt én nem tudok valóban nagyon belenyúlni egy jpg képbe.

Nomindegy, az egész postot csak azért írtam, hogy megmutassam nektek, leírjam az elérhetőségeit. Plusz, nem vagyok valami esküvő fan, és nem vonz egy lagzi, bár kezdem ennek is más perspektíváit nézni, de alapvetően tényleg nem érdekel. Viszont csak azért, h ő fotózzon rólam esküvői képeket, érdemes lenne házasodni:D
Flickr
Blog
Twitter
Weboldal

Persze neki sem minden képe tetszik borzasztóan, de ő az, akit régóta követek és még nem untam meg, nem laposodott el:)
Szerintem a képei egyáltalán nem a mai 19 évesek stílusát tükrözi, az ötletei egyediek, tényleg nem érdekel, ha lopja:D Gyakran kiírja ki inspirálta egyébként:)

1 megjegyzés: