2011. október 14., péntek

Félhold motívum / Half-moon mani





Kicsit bajban vagyok a motívumok lefordításával, mert magyarul sosem olyan frappáns, tömör a kifejezés, mint angolul.
Ez a manikűr Dita Von Teese védjegye, és nagyon szerettem volna kipróbálni. A művelethez vagy egy sablonra van szükség, amihez nekem annyira nincsen türelmem vágogatni celluxból, mert nem szeretek ilyen pepecsen dolgozni vele, vagy egy kicsi ecsetre, amit már korábban elújságoltam, hogy sikerült beszerezni.
Ha valakinek megy pöttyözni vele, akkor bátran nekiláthat, mert szabadkézzel még a jobb kezemen is egészen kellemesre sikerült az alaprétegre felfesteni a kicsi lila félholdakat, apró pöttyökből összerakva.
Ez egy macro fotó, egy átlagos objektívvel ugyan, de így is sokkal nagyobb a kép, mint amennyire közelről akár magadnak bámulod is, és én nem vagyok tökéletesség hajhászó. Ha valakinek tetszik, ne keseredjen el, és essen neki, mert öröm volt megcsinálni, senki nem látja az apró hibákat, és szerintem nagyon dekoratív, akár ilyen relatíve rövid körmön is.
Feltűnőbb, ha a körömágyad nem szép, azt a köröm egészsége érdekében is érdemes megtanulni jól karbantartani. Ha valami nem megy, a Google a barátod, ha az angol se megy, akkor a YouTube a GoogleTranslate-tel, mert sok videó lépésről lépésre mutat be mindent, nem baj, ha nem érted pontosan, mit mond.

2 megjegyzés:

  1. Szép lett nagyon! Kipróbálom én is szerintem, bár nem tudom, rövid körmön mennyire mutatna. De ezzel a pontozós dologgal tényleg viszonylag egyszerűnek tűnik az elkészítése.:)

    VálaszTörlés
  2. Az én körmöm max 2 mm-t lóg túl az ujjamon, nem mondanám hosszúnak:) Köszi!

    VálaszTörlés