2011. október 5., szerda

Apróságok

Az Allee környékén van egy háztartási bolt, ami árul Bősz ecseteket is. Nekem fogalmam nem volt, hogy vannak viszonteladók, de ennek ellenére annyira nem ajánlanám az üzletet... én szeretem, háztartási boltnak kiváló, de a sminkecseteknek se választéka nincs rendesen, se tárolása. Egy nejlonban vannak, feltételezem szőrvédő kis műanyag hengerkékkel, mert végül vettem egyet, és az ilyen, de nem tűnt elég higiénikusnak az egész ahhoz, hogy például az arcra való ecseteket rendeltetésük szerint átböngésszem. Persze ki lehet fertőtleníteni, és belegondolva, ha a vásárolt ruhát is mossuk, miért ne kezdenénk a használatát ennek is ezzel... mindegy is.
A lényege a hosszú bevezetőmnek: vettem egy vékony ecsetet. Azt feltételezem, tusvonalra találták ki, de én körömdíszítésre használom.


Ez egy a hivatalos oldalról letöltött kép megmachinálva, hogy megmutathassam, melyik az enyém.
Itt egy kép, miket sikerült vele eddig művelnem.


Elfogadok építő jellegű kritikát, de én is tisztában vagyok vele, hogy ez a motívum annyira nem mutat ilyen pici körmökön. Viszont ezt a két színt szerettem volna használni, nagyon tetszenek együtt. Plusz az ecsettel szerettem volna gyakorolni:D
Most hatalmas trend a rózsabimbós köröm, kipróbáltam a múlt héten (nem fotóztam le:(), de nagyon szépen működött annál is.
Itt van pár kép, miről is beszélek.
---->
---->
Két tutorial, ha megcsinálnád.
----->
----->
Legközelebb megmutatom, az enyém hogyan sikerült, a lényeg, hogy egy világos háttérre amorf pöttyöket tegyünk és ennek 'dimenziót' adva egy világosabb színnel görbe vonalkákat rajzoljunk. Erre volt nekem tökéletes az ecset, és a levelek is jól sikerültek. Szerintem hasznosabb, mint a Migi pen, ami nálunk nehezen beszerezhető sejtésem szerint, vagy mint dekor lakkokat venni az ecsetük miatt. Persze bele kell jönni, valamiért a másik kezemre véknyabb vonalak sikerültek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése