2011. szeptember 26., hétfő

Wrap your tips!

Az egyik kedvenc körmös fórumomon olvastam erről először, aztán pedig annak a körömguru lánynak a videójában láttam megemlítve, akinek adok a véleményére mindenképp.
A fórumon szinte vallásos áhítattal ismételgeti hozzászólásokban, több témában is, és kénytelen voltam kipróbálni a dolgot.
A kevéssé angol ajkúak kedvéért: Csomagold be a körmöd hegyét! a postom címe, és egyetlen tippről fog szólni: tartósabb a körömlakk, ha a körmöd végét is befested vele.
Itt az eredeti forrás.
A képek szépen mutatják a dolog lényegét.
Ha több réteg színt viszel fel, és általában így kell tennünk, a kettő között az üveg szélén jól lehúzott ecsettel menj végig a körmöd élén, így befestve azt és óhatatlanul picit az alját is, akkor csinálod jól. Ebbe idővel bele lehet jönni, hogy minimalizálódjon, ha valakit zavar. Észrevehetően kialakul egy megvastagodott réteg, pukli a köröm végén, de aggodalomra semmi ok, hiszen a második réteg szín elsimítja.
Mostanában natúrabb alapra rajzolok mintákat, így csak egyetlen bázis réteget viszek fel, ekkor a megtisztított, még a lakktól mentes körmöm élén szaladok végig vele, és a bázis réteg simítja el.
Van, aki a színnel nem is "csomagol" csak a fedőréteggel, van, aki mindegyikkel, én azt tudom ajánlani, próbáljátok ki, mert tényleg sokkal kevésbé pattogzik a lakk ezzel a technikával és tartósabb a hatás.

Remélem hasznosnak találtátok a tippet, nekem teljesen új dolog volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése