2010. június 21., hétfő

Geek Training Club


Csatlakoztam egy lelkes kis csapathoz, akik közösen készülnek fogyni. Itt az eredeti post az eseményről. Na, innentől T/1:))

Szóval az lenne a célunk, hogy egymást lelkesítve, segítve, vagy csak simán a közösség erejének pozitív hatásával, megpróbáljunk kitartóan elérni valamilyen személyre szabott célt. Nem vagyok jó fogyókúrás, nem tudok kalóriát számolni, és a sportokban is elég tré vagyok, bár pont ez a lényeg, hogy a csatlakozottak, mind geekek, és inkább elgépezünk egy napot, mint hogy elmenjünk futni hosszabb távokat (tisztelet a kivételnek).
Amikről konkrétan Gica írt, nekem elég elérhetetlen, vagy nem testreszabott technikák, bár tökre tetszik, hogy most már a kockulás nem feltétlen jelent azonnali elhízást, és ha a gyerekem mégis gép előtt fakuló penészvirág lenne, mert úgy adódik, meglephetem egy Wii Fittel, és azt mondhatom neki, h nem fizetem ki a WoW-ját, csak ha ugrál előtte ennyit-annyit. Szerintem remek esőnapos időtöltések, és egy hiperaktív gyereket is lefáraszthatnak.

Amiért csatlakoztam: per pill úgy érzem, ez jókor jött, mert kevesebbet is eszem a nyári melegek miatt, aztán mire esik, összehúzódik a gyomrom, igazából mindig így tudtam leadni, hogy kevesebbet sikerült enni, és szaladgáltam egész nap. Lehet nem egészséges, de nálam ezt a napi két étkezés jelenti. Próbálok kevesebb szénhidrátot enni, de ez elég alattomos dolog, mert nem figyelek oda, és máris a pékségben vettem reggelit. Viszont tegnap voltunk korizni Brigivel, két órát, nem tudom ő hogy van, azért fittebb nálam, de nekem izomlázam van:D Annyira élveztem, az Infoparkban végig hársfák virítanak, nagyon jó illat volt, és idő is szerencsére, ezt folytatni kéne:D Ma pakoltam, költöztem, cipekedtem, eléggé kidolgoztam magam, este koncert, táncolunk. Azt hiszem a legfőbb célom ez, hogy mozogjak kicsit.

Az az egy bajom van, hogy nem tudom mennyire leszek netnél, hogy a többiekkel tarthassam a kapcsolatot és beszámolhassak. A korim Pesten marad, Nyéken nem tudok úszni sem a tóban per pill, ez elég megoldatlan. Ki fogom okoskodni:D

3 megjegyzés:

  1. A napi kétszeri evés kevés (legalább 5-ször kell(ene) keveset, illetve sok fehérjét, ami nem feltétlen a halat jelenti csak), illetve mozgás nélkül csak izmot és vizet adsz le zsír helyett. Úgyhogy a szaladgálás és mozgás az jó ötlet, de megfelelő táplálkozás nélkül nehéz elérni hosszan tartó sikereket, s ami azt illeti a végére úgy is ki lehet jönni a dologból, hogy nagyobb lesz az ember testzsírszázaléka, mint amikor elindult (attól függetlenül, hogy nem lesz kövérebb mondjuk, vagy éppenséggel soványabbnak látszik). Szóval nem olyan egyszerű ez az egész dolog sajnos.

    Nem mellesleg én is azon szenvedek, hogy mozogni kellene. Majdnem 2 hétig sikerült is ilyen hülye aerobic DVD-re tornázni, csak sajnos élettanilag ezek a DVD-k úgymond egy kalap sz*rt sem érnek, úgyhogy elment a kedvem, s még mindig keresem a jó megoldást erre a dologra anélkül, hogy vagyonokat kelljen fizetnem érte.

    Amúgy pedig drukkolok, hogy neked menjen a dolog, s megmaradjon a motiváltságod és az akaraterőd! :)

    VálaszTörlés
  2. Juci, a héten még Pesten vagyok, ha tudsz DSK-tól szerezni vmit, ami gurul, én elmegyek görkorizni bárkivel bármikor:D tudom, h többet kéne enni, illetve ennyit, de többször, de per pill a költségvetésem is véges, mondahtai nem létezik:D és tényleg nem vagyok éhes ennél többször. Mozogni fogok, majd igyekszem beszámolni róluk, mert másképp semmi értelme, sztem már most is fogytam ezzel a lecsökkent étvágyammal, de nem vagyok szebb az tuti:D

    Köszi szépen:)

    VálaszTörlés
  3. Hát, ha ezen a héten múlik, akkor én maradok geek, mert éppen hazaestem a vizsgámról, aztán szerdán ügyintézek és tánctanítok, aztán uccu haza... :(

    VálaszTörlés