2010. június 19., szombat

Nézzünk együtt filmeket



Ez vagy nagyon hosszú post lesz, vagy rájövök hogyan bontsam fel, megpróbálom okosan csinálni.
Mindenféle időrend nélkül, mesélek kicsit a filmekről, amiket mostanában sikerült látnom. Linkelek trailereket, vagy imdb oldalt is:)
Kezdjük mondjuk a mozival, az mindenkit közelebbről szokott érinteni:D Voltunk névnapom környékén az Iron Man 2-t. Ezt eléggé vártam, és érdemes is volt, már karácsony körül beírtam a naptáramba. Aki nem látta, mindenképp nézze meg az elsőt is, mert arról szól dióhéjban, hogy engineers are awesome (a mérnökök menők). Szerintem ez tipikusan jó folytatás. De a képregényeknél nem feltétlenül nehéz az ilyesmi:)



Tegnap láttuk a Kick Ass-t, ami egy Frank Miller képregény adaptáció, és roppant szórakoztató. A képregény ismerőinek itt-ott kiábrándító, de akit tudom, hogy olvasta, így is élvezte annyira, hogy megnézze vagy háromszor. A film kevésbé nyálas, komikus és amerikai, mint gondoltam. Király a soundtrack:D

Nem rég láttuk Alizzal The Backup Plant. A videó elég jól leírja a filmet, dióhéjban: Zoe gyereket szeretne, de nem találta meg a nagy őt, így spermadonor segítségével próbálkozik, bár pont ezzel egy időben mégis úgy tűnik, megtalálja az igazit. Kedves, vidám film volt, óvatos vagyok az amerikai vígjátékokkal, családi filmekkel, mert könnyen elég zsibbasztóvá válnak, de ezt kimondottan élveztem.

Nem olyan régen ment a mozikban a The Wolfman, és alig vártam, hogy a közelébe keveredhessek, mióta láttam a trailert a moziban. Elég sokat kellett rá várni, mert az embereknek nem igazán jött be, végül mégis volt elérhető verzió megfelelő minőségben (nem vagyok oda a TS-ért). Bár, azt mondta Pas ez vintage, nézzem meg úgy nyugodtan:D Kicsit megvédeném a filmet:D Szerintem a színészek isteniek, ha Sir Anthony Hopkinst bármibe beletennék, amit utálok, és nem vagyok hajlandó végignézni újra, akár 5 percre is... már sokkal többre bírnám értékelni. Persze szerintem Benicio Del Toro is kiváló, szóval tetszett. A történet érdekes, fordulatos, izgalmas, a szörny sokak szerint gagyi, de szerintem menő:D Van valami báj a vintage szörnyekben, de zavar az esetleges esetlenségük, na ez bájos mindenféle mozgáskoordinációs problémák nélkül:D nekem bejött.

A legmeghatározóbb filmélményem az utóbbi... nem túl rövid időben pedig a The Fall. Aki nem látta: direkt nem trailert linkeltem, és szerintem ne is nézzétek meg, túl sok mindent elárul. Helyette a film linkjénél nézzétek meg a képeket! Gyönyörűek, az egész film valami elképesztően szép környezetben játszódik, és ezek közül egyik sem számítógép generált, mind valós táj. A történet pedig nagyon megkapó, a kislány über aranyos benne. Trailer hiányában a történet: egy kaszkadőr balesetet szenved és a kórházban összebarátkozik egy kislánnyal, aki eltörte a kezét. Egy mesét kezd neki mondani, amit napról napra folytat. Mindenképp nézze meg mindenki, aki még nem látta, ennél érdemesebb ajánlatom nem nagyon van:D A kaszkadőr Lee Pace, és ez eddig legszexibb szerepe. Szeretem Lee Pace-t.

Ezen kívül bepótoltam némi elmaradást, megnéztem a Knocked Upot, a Forgetting Sarah Marshallt, viccesek, szeretem a Jason Segel, Seth Rogen, Paul Rudd kombót, pláne ha felbukkan itt-ott még más kedves színész, James Franco, Martin Starr. A többségüket a Freaks and Geeks sorozatból "ismerem", azt is sikerült kivégezni, összesen egy évad. Elég hullámzó, és a végén még fel is háborít, de a kis geek srácokért érdemes, mint Martin Starr, Samm Levine és John Francis Daley (aki egyébként Lance Sweetet játssza a Bonesban:D).
Láttam még a The 40 Year Old Virgint, a Yes Mant, ami egyébként tök király, Zooey Deschanel és Jim Carrey játszik benne, szeretem a nem túl vidám Jim Carrey filmeket. Ez vígjáték, de pont nem túl vidám:D

Jah, elkezdtem össze-vissza mindenféle Jude Law filmet nézni, újranéztem pl az Alfiet. Aztán megnéztem még a Closert, ami nem tetszett, hiába Jude Law, Natalie Portman és Clive Owen... Viszont a The Holiday nagyon jó:D
Kicsit ellentmondásos film, de tetszett a Sleuth is. Ez igazából színdarab, hót feleslegesen van filmre víve, bár ez már adaptáció, az eredet 79-es filmben Michael Caine Milot játssza, a 2007-esben Andrewt, és Jude Law játssza Milot. Szóval a film mindenképpen jó, maga a történet érdekes, de pont olyan mint egy jó színdarab. Ezt asszem hozzá kell venni... nekem legalább is kellett:D

Nah, mára ennyi elég is, majd lehet lesz folytatás:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése