2010. június 10., csütörtök

Van, amikor azért írok blogot, mert kedvem van írni róla, vagy kellemes időtöltés, vagy szerintem a téma másnak is érdekes lehet. Na, most azért írok, mert szeretnék emlékezni:)




Tegnap délutánra Tomci megkért, hogy a sajtó akkreditáiós anyaghoz készülő spotoknak legyek a "magyar hangja", felmondtam hét fesztiválnak kétféle spotot, mindet többször is, hogy jó legyen. :D Élveztem igazából, gondoltam már rá, hogy szívesen csinálnék valami olyan munkát, amiben szépen kell beszélnem. Nem hiszem, h ez az anyag valami hiperprofi lett volna, de mindenkire ráfér a gyakorlás, nem szégyen:D Tök rendes volt, utána elvitt kocsival Gergőék felé, így még BKV-znom sem kellett a nap végére:D

Pasnál rekord idő alatt rendeltem pizzát 11 előtt, egészen pontosan 22:59:15 körül adtuk le a rendelést. Jah, nem is pizzát rendeltem, hanem salátát, tényleg. :D Megvacsiztunk, eldumálgattunk Musával is, (aki egyébként azt mesélte múlt pénteken, hogy még sosem írtak róla blogot, nem tudom szeretné-e, ha megírnám azt a kellemes házibulit:D).
Aztán írt Matyi, hogy jönnek hárman a csapattársaival, nem akarok feltétlen hülyeséget mondani, legjobb információim szerint a csapatuk, a Rudas Floorball Team OB I-be került:) Annyira értek a sporthoz, hogy az valami veszélyes...

Az lett megbeszélve, hogy kivisszük őket a BED-ig kocsival, ahol White Party van. Nem igazán fogom fel ezt a dress controll dolgot, nem tökéletesen hófehérben, de normálisan felöltözött srácokat nem engednek be, de elég érdekesen kinézőeket, bár teljesen hófehér ruhába öltöztek, de. Mindegy, nem fenyeget a veszély, hogy egyszer ilyen helyre keveredjek, és igazán jól szórakoztunk az este:D

A már említett kocsikázás is ekkor történt, és képzeljétek el, láttunk egy nyestet, ami lehet valakinek az elszökött görénye volt, de semmiképp sem cica, illetve egy sünit avelni át az úton, majd egy érdekes fényes foltot az út közepén a távolban. Én szemetes zsáknak néztem, de mondtam is, hogy milyen szépen csillog, közelebb érve szerelmes macskáknak bizonyultak. :D

Reggel pedig megjöttek a névnapi ajándékaim a nagy vízen túlról! Ezzel és ezzel ébresztett Pas:) az utóbbi valóban világít a sötétben:D

És most nagy örömömben visszamegyek tanulni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése