2010. május 9., vasárnap

A vonaton írtam



Elindultam a vonaton, direkt olyan IC-re váltottam jegyet, hogy legyen konnektor, bedugom szokás szerint a laptopot, de kivételesen nem filmezem, hanem előszedtem a lapocskáim és jegyzetelem tovább az elkezdett tananyagot. Mivel nem számoltam a vonaton derohadtjó írni életérzéssel, hamar váltok.
Rózsaszín nadrág van rajtam, fekete alapon rózsaszín mintás póló és egy a tégla és lazac közötti színezetű pulcsi… elrakom a rikító rózsaszín mappám, a rózsaszín tolltartó kinn marad a rózsaszín tollal és kiteregetem a jegyzetem, az egészet egy alapból vastag gumis mappában hordom, válogatom az első zh anyagát a másiktól, és elkezdek feladatozni. Ekkor jöttem rá, milyen irtó jól nézhetek ki, mint egy bazinagy epres habcukor, és rázom a fejem a Sugababesre. Most csak ezért nem váltok Disturbedre, hogy alulsminkelt hippi-rokkernek nézzenek, inkább csak heherészek, hogy sose érdekelt, melyik zenéhez hogy illik öltözni. Ráztam már feneket DnB-re, mert a bokázás nem megy olyan jól:D sry, ennek is van vmi nagyonhivatalos neve, és még le leszek hurrogva, a bokázás nem ez, pedig én is tudom:D
Kéne a vonatra internet. Egyébként szégyen, de a legtöbb IC-n még konnektor sincs, sőt. Ez konkrétan egy akadálymentesített, nagyon kényelmes és tágas, ügyesen kialakított vagon, ha jól tudom Siemens, de nem tenném rá a nyakam. Most inkább nem lőnék képeket a kamerával… A kocsi két végén digitális kijelzőn a következő állomás, ennek a TGV-n több értelme lenne:D, kiírja mikor érünk oda, mi a célállomás, mint a buszokon. Egyébként a vagon oldalán kívülről is digitális tábla jelzi a kocsi számát, útirányt, mindent. Négyes ülések vannak, és az egymásnak háttal lévő székek közé iszonyú jól befér minden, mert a derekadnál hullámot képez az ülés. A mosdó tiszta, van szappan, papír, és valószínűleg egy tolókocsinak el kéne férnie a székek között, mert mi frászért akadálymentes, ha nem. Az ülések szép zöldek, a polcok is és az asztalok vastagok, tömör fából készültek, szép natúr színük van. Mindenki elé jut egy kis lehajtható polc rész, így kényelmesen elfér a laptop, bármi, és alattuk, a két ülés közé eső sávban konnektor az asztal alatt. Mindenkinek! Na, ezért bőven megéri az 540 Ft, ha hamarabb haza is érek, nem nyomorgok, van helyem, nincs kosz, stb. Sajnos nem mindegyik ilyen.
Egyszer végigduzzogtam az utat, mert a gépem nem bírja ki a két órát, és szívesen filmeztem volna. Akkor vettem észre, a hagyományos IC-n, abból is van csak négyes üléses kialakítás, szintén van konnektor, de csak négy ülésre jár egy. Azóta se ültem olyanon. A sima IC-n, meg vagononként van kettő, a fölé is ki van ragasztva egy kis ikon, hogy ne dugd bele a géped. Nyilván ebbe megy tönkre a MÁV. Na ezeken a vonatokon nem tudom mire fizeti az ember a pótdíjat, de őszintén, nem is igen tiszták, szerintem nem az átlagos kosznak kéne luxusnak lennie a retkes kék szutykokhoz képest, pláne, h a gyorsak között is jár már szebb vonat. Kevés Flirtöt láttam errefelé, ha az volt… de Dunaújváros felé jár, már megbeszéltük, hogy legközelebb azzal megyünk ^^.

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy a Karimán nem gondolkodtál el, tök jól írsz. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :)) aranyos vagy.
    Igazából még gólyatáborban megfordult a fejemben, de kötelező jelleggel, határidőre írni annyira nem tetszene azt hiszem.

    VálaszTörlés