2010. május 30., vasárnap

Elénekeltük, hogy vége

Van még egy post draftban, nem tudom lesz-e kedvem megírni, de erről mindenképp szerettem volna:)

Láttam, hogy mindenki készülődik a Belvárosi Fesztiválra, de Pasnak más programja volt péntektől, így annyira nem forszíroztam, mindenki valakivel ment már, bár ha kimentem volna is találok ismerőst, de annyira nem is izgatott.
Végül Brigi írt rám, hogy ő sem tudja Dáviddal együtt tölteni a hétvégét, pedig készültek a Kispálra, és kimennék-e vele. Mégis csak utolsó Kispál, amit még valaha láthatunk, és jól is esett kimozdulni.



Nagyon előrelátók és ügyesek vagyunk, Brigi beszerezte a Gösser citromot előre, én vittem a kis hűtőtáskám, amibe három üveggel bele is fért, mellette a negyedik se melegedett fel túlzottan:D Úgy néztünk ki, mint akik piknikezni mennek, mert elég nagy cuccokkal indultunk:D

Kiértünk az Eric Sumo végére, amit Kiss Erzsivel hirdettek, de Harcsa Vera (is?) ott volt, ez kellemes meglepetésként ért mindkettőnket:) Út közben vacsiztunk is, el ne felejtsem, végigmásztuk a Vácit egy kevésbé tömött mekiért. Eleve a Deáktól sétáltunk a Szabadság tér felé. Vittem magammal újságot leülni, de volt csomó nejlonunk is, ez kellett mert elég saras volt a fű a téren.
Próbáltuk megváltani a világot, hova tennénk át a fesztivált, hogy jobban el lehessen férni. Amikor kb négy éve kint voltam Quimbyn nem voltak ennyien, akkor egész okés volt, de a Kispál elég sok embert bevonz ebben a pár hónapban, amíg még koncerteznek.

A koncert semmi különös nem volt, jól éreztük magunkat, elénekelték a Tiszai pályaudvart is, és valóban megérte előrelátónak lenni, mert két lány kérdezte hol vettük a Gössert, és szomorúan hallották, hogy hoztuk. :D

Nah, de amiről érdekesebb írni, utána Csendes Disco volt (én nem tom ezt hogyan kéne írni, amúgy is silent disconak hívom, mert ez egy elég nemzetközi kifejezés, és a diszkót ilyenformán meg fáj leírnom, úgyhogy most már válasszatok egy szimpatikusat ezek közül:D).

Kiderült, sokan nem hallottak még róla, így kicsit részletesebben:
Van két DJ, kétféle zenét játszik, de nincsenek hangfalak. Helyette vezeték nélküli fülhallgatókon élvezheted a zenét, válthatsz a két csatorna között melyiküket hallgatnád. Itt konkrétan körbekerítették tíz után a területet és a bejáratnál a személyidért cserébe teljesen ingyen kaptál egy fülhallgatót, ami jó állapotban volt, jól is szólt, ha bármi kárt okoztunk volna benne, húszezer Ft-ot kellett volna leperkálnunk.
Az egyik srác eleinte kicsit erősebb basszussal dolgozott, és valami elektronikusféle zenét nyomott, őt hallgattam, mert a másik nagyon jazzes volt a nehezebben táncolható fajtából. Aztán váltottam, mert az elektros bedurvult, a jazzes pedig egész Hangzavaros lett, majd aztán átment Komárba meg égtudja milyen rokis szarba, nem tehetek róla, de ez nekem nem bulizene, így elkerültem:DD de a végén sikerült megtalálnia a stílus igényesebb végét, és nagyon szerethető rokit tolt:D míg az elektros srác elment annyira chilloutba, hogy arra már csak befüvezve lehetett volna holdtáncot lejteni, egyeseknek sikerült, én nem vállakoztam:)

Ekkor eljöttünk, mert már fáztunk, de ezt az egészet is azért írtam le, hogy érezhető legyen, inkább arra törekedtek, a kétféle zene elüssön. Persze ha ezt Tomci olvasná biztos kiröhögne, fingom nincs a két DJ-nek mi a profilja eredetileg, de nekem jobban megérte váltogatni:D

Azért tetszik ez az egész rendszer, és egyébként régebb óta ki is szerettem volna próbálni (de fentebb emlegetett okokból a kiíráson nem ismertem fel a csendes disco kifejezést:D), mert tök kulturált, nincs ordító zene, magad állítod be a hangerőt, lehet beszélgetni, lehet telefonálni, ha arról van szó; és ennek megfelelő helyeket szerintem találni is könnyebb a belvárosban, kevesebbet költve hangszigetelésre, könnyebben kaphatnak engedélyt. Plusz ezzel a fejhallgatós módszerrel szerintem lehet még hangyányival olcsóbban is jönnek ki, mintha komoly hangcuccokba feccölnének.

Ücsörögtünk, beszélgettünk, végül haza sétáltunk, mert szép esténk volt és sétálva nem is fáztunk. A Burger King előtt ismét úgy gondoltuk bevágtatunk enni, de meglepődve konstatáltuk, hogy az tizenegykor zár, most meg már fél egy van:D szóval ezért mászkáltak félmeztelen pasik bent felmosóval és ezért álltak égnek a széklábak:D Most belegondolva, lehet megéri a Fővámon a BK előtt ácsorogni tizenegy után ezeken a meleg nyári napokon:DD ritkán látni kimelegedett takarító srácokat...:D
Szóval túlélésként itthon ettünk vajas kenyeret, rendes vajjal, ehetőnek mondható kenyérrel, és szerintem jobban is esett nekünk bármilyen burgernél:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése