2010. május 1., szombat

Köszöntő

Sziasztok, újra nekiestem a blogírásnak. Rájöttem, ha leír az ember dolgokat, kevesebb szarral traktálja a környezetét; elég nehezen ment ez a felfedezés, az elmúlt négy év ellenére.

Azoknak, akik már tudják ki vagyok: mégis kell egy hely, ahova bárki reagálhat arra, amit írok. Vagy csak mindig megunom a Tumblr/Twitter félmegoldásokat az állandó, de zárt és nagyjából sosem frissülő blogom kiegészítéseként. Ezt tudjátok majd feedelni is, első dolgom volt, hogy kitettem az ikont:D

Akik nem ismernek: szervusztok!:) Szeretem, ha az emberek commentelnek, én is megtudok valamit rólatok, és kell a visszajelzés, mert az ilyesmit első sorban magának írja az ember, azért érdekel mi az igazán érdekes téma, miből lehetne több, mit érétkeltek, ha megosztom veletek.

Azt hiszem ez nagyjából elég is elsőre:D főleg azért kényszerültem a megírására, hogy a sablont hozzáhegeszthessem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése