2011. augusztus 25., csütörtök

With love

Ahogy elnézem, nyáron mindenki ezerrel blogol, de nekem nem sikerült ide keverednem. Az ígéreteim jobbára még emlékszem mik voltak. Ennek ellenére ma körmös képes post jutott.



Eredetileg ezt a körmöt akartam megcsinálni, de annak ellenére, hogy nem először használtam volna celluxot, sehogy sem sikerült számomra dekoratívnak tűőn felpakolni a robbanás motívumát. Ez eléggé felbosszantott, így maradtam valami egyszerűbbnél... Egyébként is elég pöttyözős, pontozós vagyok, hamar kész, szép, nem túldíszített általában és gyorsan is szárad.
Egy leharcolt töltőceruzával pöttyözök, aminek előnye, hogy fém, így bátran beledugdosom a körömlakk lemosóba, hogy megtisztítsam. Ezzel az ezüstös lakkal megbolondítva egy alkalmibb összeállítást is el tudnék képzelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése