2010. október 5., kedd

Írok szépet



Nincs még gépem, most Alizéról tolom a kontentet.
Az élet szép^^ A tegnapi nap koronázható fénypontja az volt, amikor bemásztam a tus alá, amihez egyébként nem volt kedvem, mert hideg van és ráadásul vetkőzéssel jár, de a fiiinom meleg víz kárpótolt:D Ott táncikáltam percekig, pedig villámzuhanyzó vagyok.



Egyébként nincs rossz idő. Jó, most esik, nem is megyek sehova, de mászkáláshoz, sétához, kiránduláshoz nincs hideg és szép a természet, amíg vannak levelek, nekem nagyon tetszik:)

Tegnap a csepeli víztisztítóba kirándultunk egy tárgy keretén belül, nagyon érdekes és jó volt, csak 4 óra vacogás után, az előadáson ott meleg volt, és majdnem elaludtam:D Fufufu, a másik remek pillanata a tegnapnak, bár az már ma hajnal volt, mikor kiszaladtam a mosdóba és visszaérve a vackom finom meleg volt:DD

A nettelenségemben nagy segítségre van a környezetem, és tök jó élményeket is szül ide-oda átszaladni e-mailt nézni, közben beszélgetni, esetleg a végén még sétálni is egy nagyot, szóval tényleg tele vagyok szép élményekkel.:)
Szombaton otthon gombáztunk Anyával. Két átlagos zacskót vittünk, mondván, ha ez tele lesz, az valami. Mászkodtunk, mendegéltünk, nem nagyon találtunk semmit, csak az előttünk arra járók ösvényeiben haladtunk és fedeztük fel letarolt felfedezéseiket:D Majd egy tisztás részen mintha vetve lenne, annyi gombát szedtünk:D mi szentmihályinak hívjuk, de több neve van és két fajta egyébként is, mindegy, a szatyrokat duplán is megszedhettük volna, de otthon se férne, így is fagyasztott le Anya még gombafasírtnak, de olyan régen kirándultam és gombáztam is, hogy szupi volt:)

Majd elfelejtettem! Múlt csütörtökön Brigivel Bécsben voltunk, megnéztük az állatkertet és mászkáltunk kicsit a városban:) Képek egyelőre csak facebookon vannak, lehet teszek majd iwiwre is, de lehetne már laptopom... jó lenne.
OrangeWays-zel mentünk, legolcsóbb és tuti legjobb mód, mintha repülőn ültünk volna, ajánlom mindenkinek. Sokat nevettünk és játszottunk, nem tudom egyben maradtak-e utánunk a gyerekekre méretezett dolgok, de mi nem szorultunk be egy járatba sem:D A pingvinek pedig hiányoznak. Láttam végre pandát!!! Pont olyan, mint a filmeken, nem csinál semmit:DD nem lepődtem meg, egy tisztességes panda nem rohangál és frusztrálja magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése