2011. június 1., szerda

Montagne Jeunesse lehúzható masz

Beszaladtam múlt kedden a Rossmannba valami gyorssegélyért, mert az év végi hajrában elég kétségbeejtő lett az arcom. Nem tudom, olyan terméket vettem-e le a polcról, ami tényleg az én igényeim szándékozott kielégíteni. Azt szerettem volna, hogy tisztítson és a kitágult pórusaimon kicsit segítsen, ez kimondottan a T vonalra lett reklámozva, így megvettem, az uborka is jól hangzott, sőőőt az anti stressz is az egyik legeltaláltabb reklámszöveg volt számomra abban a pillanatban:




Szépen radírozott, ha ez megfelelő szó, vagy inkább hámlaszt, de biztos értitek:D lehúzható, ezért megy vele az elhalt hámréteg is. Nagyon örvendeztem neki, szép sima lettem, talán még tónusilag is kiegyensúlyozottabb lett a bőröm, de rá két napig olyan zsíros volt a T vonalam, mint hat éve soha...

Szóval nem vásárolnám újra ezt a terméket:D Nem tudom igazából, lehet, nem a maszktól volt, de más ötletem nincs, miért borulna így meg a bőröm két napra, hogy atomul bezsírosodik.

2 megjegyzés:

  1. Ezt speciel nem próbáltam, de most használok több Rival de Loop arcmaszkot és csodákra képesek.:D Próbálj ki párat, biztos lesz ami beválik. És hát tök jó árban vannak.

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) jó bíztató véleményt hallani, szerintem fogok még venni, csak ez annyira passzolónak tűnt:D bár rengeteg féle van.

    VálaszTörlés