2011. december 24., szombat

Boldog Karácsonyt!

Azért az ünnepek alkalmából csak megerőltetem magam, ha már ilyen sokan veszitek a fáradtságot és követtek:)

A tag-ben emlegetett képeslapokat küldöm nektek szeretettel:D



Az első képen a neten az egyik kedvenc illusztrátorom által készült háttért használtam fel. Sajnos lopás ellen bevédte, és a külső keretét kifakította az eredeti elemnek, így egymás mellé téve látszott a rácsozat, de ezen ps-ben könnyű volt segíteni.
A második kép teljes egészében az ő mrajza, ezt mellékesen küldözgettem mindenhova, mert nekem nincs benne semmi munkám:D Átraktam az eredetit vektor formátumba, de nincs szoftverem hozzá, így Stefit kértem meg, hogy nagyítson rajta, mert a felbontásával volt gondom, ő visszakonvertálta jpg-be nekem. Ettől kicsit csorbult a finomabb vonalak szépsége, de szerintem a cukiságán nem változtatott, a hóemberek mosolyán muszáj volt alakítani:D
A három karácsonyfás képet Minecraftból printscreeneltem, a nehézséget csak az időigénye és a gépem gyenge állapota okozta. Nem tudtam egy leülésben megrajzolni, nem csak azért, mert időm nem volt, de akinek kellett, értékelte:D

Remélem mindannyiótoknak kellemesen és békében telik a karácsony! Itt már járt a Jézuska és a kajakóma is beállt, per pill hópihéket vágogatok az ablakomra rendületlenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése