2012. január 18., szerda

TheFaceShop Blackhead Exfoliator Nose Clay Mask

Nem szeretnék sokat írni róla, mert én is nyilván másnál hallottam, és véletlenül sem akarom azt a látszatot kelteni, hogy feltaláltam valami csodásat a háromhavonta egyszer jelentkező blogomban. Korábban postoltam róla, hogy ez a mitesszer eltávolítás tapasz-házipraktika téma nagyon érdekel, így ezt ideális terméknek gondolom a problémára, mert nem csak az orrodra tudod kenni.

Lillánál hallottam róla először, akkor még éppen hogy utána néztem a beszerzésének, majd hallottam róla, Suzie is a rendelésére vár, kíváncsi leszek az ő véleményére is.

A beszerezhetőségéről írnék inkább. A hivatalos terjesztőnél, a bbkrem.hu-n megrendelhető és vagy átveszed Kecskeméten személyesen, vagy postán elküldik, ami ha jól vagyok informálva 1000 Ft körül van. Nyilván nekem is a termék ára a legtetszetősebb, így a 2/3-át extrában nem akartam ráfizetni, és per pill nincs annyi szabadidőm, hogy összeszedjek embereket a közös rendelésre, bár mindenkinek nagyon tetszik a termék, inkább arra várnak, én mit mondok róla nekik:D

Némi Google trükkel megtaláltam BBAndi formspringjén, hogy van egy biobolt, ami viszonteladóként forgalmazza a termékeket, és ráadásul nagyon közel is van hozzám. Ez a BioEgészség bolt a Bartók Béla 85 alatt. A BME-hez tök közel, és pár telefon útján megtudtam, hogy van is nekik készleten (a webshopuk most bővülget), de ami a legjobb, eredeti áron adják, szóval szintén 1540 Ft-ért sikerült beszerezni, várakozás nélkül.

Nekem első használatra bejött, de nem érzem 100%-osan kihasználtnak a technikám, ha több trükkre jöttem rá vele kapcsolatban, talán írok még egy postot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése