2010. július 24., szombat

Ma úgy vagyok, hogy jól vagyok...

gondoltam, de annyira nincs így, mindegy. A helyzetet csak tetézi, hogy a blog ilyen gánytrészarfingfosul néz ki, és nekem ennél többet vackerálni most nincs kedvem... aki nem látta: az eddigi háttér forráshelye átalakult, ezért eltűnt, de így meg láthatóan a beállításaim tűntek el, vagy csak egyszerűen templatet kéne váltani, de mintegy, mert semmi kedvem.

Vidám vagyok, és minden jó, kiegyensúlyozott, másnap letargikus, és bánatos, egyszer nevetek aztán sírok, nem tudok javítani rajta.

Rengeteg barátommal találkoztam az utóbbi időben, tegnap pedig Drönkben voltunk:) Jól éreztem magam, nem az a széjjelbulizós esemény volt, inkább a kellemes nevetős. Sose hittem volna, hogy gondom lesz a Drönkkel, de olyan hangzavar volt, hogy nem tudtunk beszélgetni. Nyáron azért nem a csöpögős falig bulizás a fő profil, így kellemetlen volt az ordító zene. Viszont minden számot betettek, amit kértünk.

Öregszem, mert halálosan fáraszt a bulizás:D borzasztó... össze kell magamat kapni.

...de jól esik a látszat is, hogy élni mégis érdemes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése