2010. július 20., kedd

Tele tudnék írni egy oldalt közhelyekkel

Amik valóban igazak... ezért közhelyek. Nem teszem:) erről különben is máskor.
Lassan, döcögősen, szenvedősen, de elindult a nyaram, és most jó. Pihentem Nyéken egy hetet, a nagy kánikulában igazán jó volt, mert a tóban lehet legjobban lehűlni. Most Pesten vagyok, és még sikerül beosztani is, mikor kivel találkozzam, nem unatkozom, ez már két hét a nyárból!

Már várom a Szigetet. Ha valaki olvas, és ott lesz és szívesen találkozna, szóljon:D

Egyetlen probléma, hogy nem tudom magam olyan igazán hosszan kialudni, de lassan meggyőzöm magam, hogy nem is akarom.

A meló keresés nem arra kanyarodott, amerre terveztem, arról is később írok szerintem, nyár végén elég sok post fog rám várni.

Jah, sokat olvasok. Ugyanakkor rájöttem, nem nekem való a nyílt utcán történő zenehallgatás, mert akaratlanul is mozgok, táncikálok és ütemre lépek:D Pas szerint a többi ember csak irigy, mert nem mer az utcán táncolni. Nyilván:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése