2010. július 2., péntek

Munka keresés




Ez egy pozitív blog, így nem fejtegetném hosszan az eseményeket. Nyárra keresek munkát, eleinte szakmába vágó érdekelt, elmentem az egyetemi állásbörzére is, a tapasztalataim elég kiábrándítóak voltak, de nem is igazán feküdtem neki a dolgoknak. Majd a nyár eleji melókeresésnél (ismerősökön keresztül) kiderült, az építőipar kicsit behorpadt itthon, nem nagyon vállalnak nyárra, pláne nem fizetéssel.

A diákmelók még viccesebbek, nagy többségében adott szakirányú egész munkaidős melóra keresnek valakit, akinek nem kell diplomás fizetést adni. Tudom, hogy ez már a saját válogatósságom, de augusztusra nézve jó lenne, ha kicsit rugalmasan kezelnék a munkaidőmet, cserébe szeptembertől részben tudnék néhanap dolgozni. Ebből is lenne pár ajánlat, de nem hívnak vissza. Amiről visszahívtak, azt mondták nem sürgős (múlt héten kerestek), mehetek ezen a héten is, majd keresnek. Nem kerestek, betelt az állás.

Végül még párszáz melóra jelentkezve, elküldve kismillió önéletrajzot, hétfőn megyek állásinterjúra. Semmit nem tudok a munkáról, se fizetést, se időbeosztást. Meglátjuk.

2 megjegyzés:

  1. Akkor ezek szerint AKA nem jött be nálad sem... Azért szurkolok, hogy találj valamit!!! ja és migrénre én fortedolt kaptam, az nem nyomaszt be annyira és van olyan erős mint a cataflam!

    de leginkább legyen migrén mentes a nyarad!

    Ancsa :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet kapni vény nélkül?
    Köszi a tippet:)

    Az AKA miután felhívtam őket, írtam nekik és azt terveztük bemegyünk, visszaírt, h betelt az állás. Énszerintemezkamu. Neked ha jól emlékszem azt írták, h nem hívnak be interjúra, nem? Mindegy... nem bánom, ahogy összességében hozzáálltak az egészhez.
    Most van valami, de nem akarom elkiabálni, napokon belül kiderül és leírom azzal együtt, milyen faszán jártam a mai interjún...

    VálaszTörlés