2011. január 9., vasárnap

Elölről

Kicsit másképpen szeretnék blogot írni, ahogy eddig, ezért is az új külső. Bár szerintem vidámabb és viccesebb. A fejlécet bluntcardokról szedtem, így ha ránézek, mindig nevetek rajtuk...:) Lehet még finomítgatok a színeken, meglátjuk, hogy kellemesebb olvasni.

Szóval, mostanában volt/van időm kicsit olvasni, láttam pár filmet, megszerettem néhány zenét, így írhatnék újra úgy, mint nagyjából négy éve. Sokan kérdezgetnek körömlakkokról és szeretek is velük bigyózni, ezért szívesen írok ilyesmiről, hogy minél egyszerűbbnek és bárki számára kivitelezhetőnek tűnjenek a dolgok. Az biztos, hogy drága holmikról nem írok, mert nem vagyok hajlandó egy körömlakkért durván 500 Ft-nál többet kiadni; és akkor ebben benne van az egyszeri vásárlásos Avonos lakkom, ami ennél többe került, illetve a 200 Ft-os eurós boltos, és a szerintem jó minőségű Moyra, amik olyan 300 Ft körül mozognak.
Szándékomban áll még recepteket, ételeket leírni, valahova magamnak is fel kell jegyezni ezeket, de régen emlékszem, nagy sikert arattak a konyhai bénázásaim:) Azért annál már gyakorlottabb vagyok, szia albérlet:D

A lényeg, ez nem egy újabb beauty-/food-/sminkblog, ez még mindig én lennél:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése