2011. január 18., kedd

Piros körömlakk

Nincs erőm értelmesebbre, ez a kép pedig már másfél hetes, szóval ideje végre megírni. Nagyjából egy szűk éve találtam meg álmaim piros körömlakkját. A Moyra Chick kollekciójának 112-es számú színéről van szó.


Ez a kép természetesen nem tükrözi a valóságot, így kicsit mesélek róla, miért szeretem. A legtöbb lakkot első használatkor élmény felvinni, és remekül szárad, később ez változik, ezt egyedül a levegőztetés során elpárolgó aceton tartalomra tudom fogni, mindegy, ez úgyis egy empirikus megállapítás:D
Ezzel viszont máig remekül lehet dolgozni, nekem ez a legkönnyebben szépen felvihető sötét lakkom, és ezt kenem legkevésbé mellé. Pici arany csillámok vannak benne, nem igazán feltűnőek. Jól szárad és egy rétegben sem fed rosszul. Eszméletlen tartós. Legutóbb szombaton festettem ki a körmöm, és szerdáig semmi baja nem volt. Fedőlakk volt rajta, de így is tartósabb a többinél, amit ismerek.


A kedvencem pedig, hogy matt fedőlakkal nagyon szép selymes fénye lesz, és szerintem nagyon elegáns, sokáig nem mertem együtt kipróbálni, de kellemes csalódás volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése