2011. április 18., hétfő

Diéta 3, nap



Ebédeltem^^
Eddig nem vagyok szörnyen éhes, az az igazság, hogy hétköznapokon egyszer-egyszer alapból becsúszott, hogy majd' éhen haltam, így ehhez képest semmi extra:D
Hétvégén mondjuk későn reggeliztem, de az első napi natúr kávé minden nélkül, meglepően jól ült a gyomromban.

Második nap a gyümölcsnél nem mertem banánt enni, így almát vettem helyette. A 250g hús nekem sok... nem bírtam eddig egyszer sem megenni, és másodjára nem a mikróban grilleztem, hanem szárazra sütöttem olajon és felitattam róla az olajat. Ez lehet csalás, de az ötven másik ugyanilyen diéta nem szőrözik, nem hiszem hogy ez életbevágó lenne, ha meg de, így jártam:D de a mikróban fél óra alatt is csak belül nem sült hús volt az eredmény. Egyébként pulyka medaliont vettem, abból könnyű lemérni a negyed kilót.

Egyetlen problémám van, ha már a csalásnál járunk, és az a cukor. Rohadtul hiányzik az egészből, pedig nem vagyok édesszájú, egyszerűen nincs az ételekben igazán, vagy ahhoz képest, amennyit mégis megeszik manapság egy átlag ember, és ha nem kéne közben sulival foglalkozni nem érdekelne, így viszont teszek a reggeli kávéba is egy kanállal (több diéta ezt megengedi), ill. volt már, hogy zh-ra készülés közben kimentem egy kanál cukorért:D és láss csodát fogott az agyam... Ehhez gondolom hozzá lehet szokni, illetve érdemes a gyümölcsös részeknél édesebb dolgokat beszerezni.
Azért nem vagyok éhes szerintem, mert minden nagyobb étkezésnél van korlátlan része az ételeknek, és egy étkezést is szemérmetlenül elnyújtok déltől kettőig mondjuk, vagy hattól fél nyolcig.

A főtt sonka címén füstölt főtt tarját vettem. Ma megyek megmérni magam. Plusz látványosan csökkent az energiám, szóval futni nem tudom hogyan fogok, de elég erőszakos vagyok ezzel kapcsolatban, egyedül a suli vonhatja el azt a kétszer egy órát a szabadidőmből.

Eddig a tojásos ebédek a kedvenceim, és a spenót is tök finom volt, simán egy fagyos 450g-os (ez is korlátlan egyébként) csomagot kettéfűrészeltem és a felét mikróban felmelegítettem, kb 1-2 percenként kavarászva, hogy ne fagyos legyen a fele, a másik fele meg süt:D

A mai ebéd is finom volt, a tojásom pont szuperre sikerült, a fehér kemény, a sárga folyik, és a korlátlan paradicsom elég boldoggá tett, akkor érzékletesebb példa a miért nem vagyok éhesre és hogy tolom ki az étkezést: megettem a salátához két paradicsomot (6 kicsit vettem nem tudom miért ennyit, nem áll el legközelebbre...:D olyan 4-5 centi átmérőjűek), és miután minden elfogyott még kettőt megettem, de iiiiiiiirtózatosan tele vagyok:D a maradék kettőre látok esélyt, hogy mielőtt elmenjek itthonról (kettőtől kb fél ötig vagyok itthon) esetleg megegyem, bár... ha nem, nekiajándékozom a többieknek:D

Jah, sokat kell inni, azzal mondjuk nálam nem szokott gond lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése