2011. április 21., csütörtök

Valahanyadik nap, lényegtelen

Az alap diétát nem követem... igazából belegondolva lehet sosem tartottam be rendesen, de nem lehet tőle iskolában teljesíteni. A lépcsőn sem bírtam feljönni, este hétkor már aludtam volna és fontos zh-im voltak/vannak, szóval többet ettem a leírtaknál. Ennek ellenére igyekeztem zöldséget, gyümölcsöt, tojást, kevés szénhidrátot, nem többet a leírtaknál, és hasonlók.
19-én mértek alapján lement 5 centi a derekamból, 4 a csípőmből és valamennyi a combomból, olyan.. 1-3 között, ezt nem sikerült egzaktul lemérni:D a cicimből nem fogytam (\o/).
Azért a múlt idő, mert összeszedtem valami vírust, fertőzést, bármit, és éppen megy a hasam, fáj a gyomrom, és szenvedek:D pirítós, tea, alma, rizs, talán gyógyszertár a mai menü.
Nem jött vissza a centikből. Viszont a betegség elmehetne:D
Ma mennék mérlegen mérni magam, de utána futás volt betervezve, viszont kb fáj a fejem és futás közben nehéz hasmenni. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése