2011. április 22., péntek

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Nektek!:)





A diéta: tegnap azt hittem, lehet mégis a nyers ételek és alapvetően a megevett dolgoktól van minden bajom, de rá kellett döbbennem, hogy nem. Fertőzés, az egész éjszakát előbb félórás majd kétórás gyakoriságú tisztelet körökkel tettem, amik során főleg az angolok leleményességét és a vízzel lehúzható wc-t éltettem. A nospa sem segített és a lopedium sem, a nospa jobban fájt, hogy magamra hagyott, mert a hasgörcsöket nem szeretem. Segáz, méregtelenítés pipa.
Ez biztosan a húsvét szelleme, mert azt mondtam, nem szeretem a húsvéti kajákat (mint főtt sonka, a tojást igen, a zöldségeket és a tormát is), így maradt nekem a sós vízben főtt krumpli, rizs, keksz, tea, pirítós, alma és banán... Mind széntablettával fűszerezve:D

Hétfőn, ha minden jól megy, anyukám küld nekem otthonit. Mert haza sem mentem, tanulni kell. A mai nap többek között kihagyott zombifilmek bepótlásával és ünnepi hangulat fokozó takarítással fog töltődni. Plusz beosztom hogyan szedjem a görcsoldó-széntabletta-fogamzásgátló kombót, hogy ne befolyásolja a másik kettő hatását a szén. Két napi foggátló így is a környezetet szennyezi, kezd bűntudatom lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése