2011. április 16., szombat

Diéta


Elkezdtem kicsit diétázni. A végén úgy tervezem, megosztom a "sikereim", de alapvetően nem szeretnék kilókat mondani, mert igazán nem is vagyok tisztában a jelenlegi súlyommal, és hétfőn lesz mérlegelés barátnőmnél:D Nem tudom az otthoni mérlegünk hiteles-e, majd kiderül egymáshoz képest, de a különbözet pont elég reprezentatív (nyilván azonos mérlegen mérve:D).
Teljesen elégedett vagyok magammal, azaz nincsenek komplexusaim a külsőm miatt és el sem vagyok hízva, volt már rosszabb-jobb, egyszerűen úgy érzem, hogy ebben a korban (muhahhahah:D 24 éves vagyok) már itt az ideje beállni többé-kevésbé egy egészséges étkezésre minden szempontból és a sok ülés kezd kiborítani, meg is látszik a nyoma.

Nyilván kicsit szeretnék fogyni, de most egy kéthetes megmondom mit ehetsz minden étkezésre diétába kezdek, ami elvileg ha szélsebesnek nem is mondható, de kellemes mértékű fogyást jelent, de, :DD és ez a lényeg, két hét óta heti kétszer eljárok futni, és értelmesebben étkezek. Ezt csak amolyan katalizáló diétának szánom.
Hála az égnek a futásra akadnak társaim, mert nem tudok futni... így legalább mozgok, és elindulok tényleg, mostanság még inkább csak sétálok, mint valósan szaladok, de azért talán alakul. Bár ez a futás is olyan bonyolult (lol), figyelek, hogy ne egyek előtte, de így is a kicsit háborgó bélrendszerem keresztül tudja húzni a számításaim, sok mindent meg kell még szoknom. Kevés sportot tudok úgy gyakorolni, hogy ne unjam meg a fáradtság első jelére, és a futás teljesen legmesszebb állt ezektől:D Azért görkorizni is tervezek, azt nagyon szeretem... bár bénább vagyok, mint jégen.
Szóval összességében, hogy ennek a rengeteg hablatynak alja is legyen, szeretnék mozogni, igényt kifejleszteni a mozgásra önmagamban és kicsit fittebbnek lenni.
Am. a két héttel ez előtt elkezdett projektnek eddig annyi volt a lényege, hogy a szénhidrát bevitelre jobban ügyelek, lépcsőzök, gyalog járok suliba (az egy megálló nem táv, de azért napi fél óra intenzív sétát jelent, mert nem bandukolok), eljárok futni.
Ha valakit érdekel: itt az én beosztásom étkezés szempontjából. Ellenben reeengeteg-rengeteg irtózatosan sokféle hasonló létezik, gyakorlatilag minimális eltéréssel. Személy szerint ezt a zellermentessége miatt választottam, nekem le van mentve még vagy 5, ha bárkit érdekel, szóljon, feldobom szívesen ugyanígy. Ezt én formáztam és tettem át pdf-re, csak amolyan geek ujjgyakorlat volt.
Nem tudom mennyit írjak az egészről, ha érdekel részleteiben, szívesen dobok fel sűrűbben postot, mert sok mindent tudok mesélni:D de alapvetően a mérföldköveket gondoltam említésre méltónak, viszont szívesen megosztom a hétközapi megoldások részét, hátha más is kedvet kap. Nagyon lelkes vagyok, ez lehet segítség:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése