2011. május 28., szombat

Butterfly rózsaszín körömlakk - ijesztően olcsó lakkok

Jöjjön a beígért rózsaszínes lakk. Nagyjából egy éve vettem egy lakkot, akkor még 150 Ft-ért, ugyanebből a márkából egy sötétebb ciklámenes pink színűt, nagyon megszerettem, ezért mertem így "bevásárolni" belőlük másodjára. A márkának általam két ismert kollekciója van, a kerek üveges 6ml-es Single feliratú és a szögletes 8ml-es Ceramic.
(Próbáltam teljesen pókerarccal leírni a márka és kollekció szavakat, nem ment.)

A rózsaszínről beszélek, mert azt próbáltam eddig:D




Itthon csak egy kis point and shoot kamerával tudtam fotókat csinálni, lesokkolt az eltérés a DSLR-emhez képest...
Az ennyire olcsó lakkoktól azért félek - illetve... nem is az ára, inkább a névtelensége okozza a bizalmam hiányát - mert aggaszt, hogy nem kimondottan tesz jót a körmömnek: szárít, vagy elszínezi, ezért mindenképp használok alá alap réteget. A tartósság, száradási sebesség és hasonló szempontok tapasztalataim szerint nem függnek gyártótól. Ugyanabban a kollekcióban is találni eltérően viselkedőeket.
A csomagolás és design nekem bejön (a számtalan feliratos ragacsot leszámítva), szerintem cuki, de látszik rajta, hogy száz forintos boltban vettem.

Ez egy kellemesen rózsaszínes, puncsos árnyalat, nem kimondottan piros, és nem is hivalkodó. A 17-es számot viseli, ezt a rengeteg roppant igénnyel telepakolt matrica egyikén sikerült olyan apró betűkkel jelezni, hogy szerintem kisebbet nem nyomtat már gép. A lejárat 2013. 09.-et ír, nem is láttam még lakkon lejárati dátumot:D
Egy rétegben sem fedett rosszul, de nem voltak a körmeim egyformák, mert nem tudtam ugyanolyan vastagon felkenni mindegyiken elsőre, ez az eltérés kicsit zavart, de nem hiszem, hogy más észrevette volna a kezemen... minden esetre két réteg lett belőle végül. Szerdán festettem ki, a tegnapot (péntek) nem élte túl, mert kertészkedtem, azt nem igazán várom el egy lakktól sem, hogy kibírja. Nem csináltam róla képet, mert a földtől fekete körömágyam nem mutogatnám, de igazából két körmömön jött le ez után is, a többin fenn maradt, én a várakozásokhoz képest tartósnak nevezném. Ha ezen pár lakkos "bejegyzés sorozat" vége felé lesz hitelesebb információm, megosztom:)
Nagyon gyorsan száradt, jó volt vele dolgozni is, egyedül arra érdemes figyelni, hogy mindenképp tiszta legyen a kezünk, mert hajlamos felbuborékosodásra. Pici tűhegynyi puklik jelentek meg egy körmömön, de nem jött le hamarabb tőle.

Itt egy kép a természetes kopásáról a körömvégeken:


Búcsúzóul pedig pár kép még a három lakkról, amiken látszik az áruk, vagy csak jobb a fényviszony.



Amiért szerintem érdemes próbálkozni vele, vagy másképpen fogalmazva, miért vásárolnék újra szívesen ezek közül:
- borzalmasan olcsó, ennek ellenére nem rossz vele dolgozni, gyorsan meg is szárad, nem érzem minőségtelen szemétnek
- szerintem szép a színe
- ha nem váltja be a hozzá fűzött reményeket, díszíteni így is jó vele, ennyiért nem veszek színeket a feladatra, egyébként sem a hozzá adott ecsettel szoktam használni a díszítő lakkokat

Azt hiszem a cím látszik a matricán is, de Miskolcon vettem a főutcán egy 100 Ft-os háztartási-műanyag-sminkes boltban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése