2011. május 25., szerda

Iain M. Banks: A száműző

Moly link. Nehéz erről a könyvről írni. Eleve több, mint egy hónapig tartott. A szerzőről már írtam korábban. A legújabb szokásom szerint könyvre alszom el, de egy nehezebb nap végén ebből a könyvből lehet, már két oldal elég volt az álmossághoz. Olyan igazi jó olvasmány, amikor a lényeg a végén derül ki, érdekes, leköt és végig figyelni kell. Borzasztóan tetszett, de szerintem kicsit még ülepednie kell, illetve szeretnék beszélgetni róla olyannal, aki már olvasta.
Tele van izgalmas fordulatokkal, gyönyörű tájakkal, hátborzongató leírásokkal, drámával, jellemrajzokkal.
Nem voltam oda a sci-fiért, akkor, amikor logikus lett volna kedvelni, mert kortünet, vagy többen körülöttem szerették, azt hiszem nekem be kellett érnem ehhez. Szerintem egy jobb sci-fihez szükséges némi természettudományos ismeret, ezt lehet most sikerült megérlelni magamban eléggé. Mára kimondottan igénylem ezeket a darabokat és nem győzöm kölcsön kérni őket, az a jó, hogy van kitől:) Ajánlom szeretettel mindenkinek, aki szeretne nem könnyen letehető de nem is limonádé elfoglaltságot magának könyv formájában:)

Várhatóan hamarosan lesz új könyves post, a vége felé tartok egy rövid, de annál kellemesebb biciklis túranapló szerűségnek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése