2011. május 9., hétfő

Tag:)

Éééén is akarok tages postoooot:D Már kb mindenki megcsinálta, és amúgy sincs időm semmi értelmesre. Sőt. Most erőm sincs a tanuláshoz, de mindjárt összeszedem magam.

1. Milyen zenét hallgatsz most?

Skream & Example - Shot Yourself In The Foot Again
ebben az a vicces, hogy legutolsó rádiós hétvégén kimondottan nyöszörögtem a dubstep ellen, magam mellé hasonló gondolkodásúakat gyűjtve, de majd kiengesztelem szegény Monot, amiért leparancsoltuk a keverőpultról:D


2. Mit ettél utoljára?
Éppen sovány túrót eszem cukorral... ez a vacsi.

3. Ha kréta lennél, milyen szín lennél?
Kék. :)

4. Mit nézel meg először egy ellenkező nemű emberen?
Azt, hogy mennyire creepy... na jó:D nem tudom, összhatást, valami pluszt, azt hiszem kisugárzásnak nevezhetjük, ezen felül szeretek rácsodálkozni a kezére, és apróbb részletekre. A kéz viszont fontos.

5. Kedvenc üdítő?
Víz. Nagyon szeretem a Lipton zöld Ice Tea-t és a Jana zöldkupakost, az asszem eper guava? Illetve a Rossmannos almalevet, mert almaízű:D de alapvetően víz, vízzel, csapból, buborék nélkül.

6. Kedvenc alkoholos ital?
A lónyál dolgokat szeretem. Kocsmában ált. valamivel felöntött sört iszom, fanta/gyömbér/sprite, egyre megy, buliban koktélt, de csak ha ismerem a pultost (ez nagyképű kijelentés, de egy koliban pl. nem kivitelezhetetlen:D) és nyilván citromos Gösser. Vodka + gyümölcslé, azért sorolok fel mindent, mert alapvetően nem igazán iszom és kedvenc se igazán van, meg rá is érek, azaz nem érek rá, de most halasztgatok:D

7. Kedvenc hónap?
Február, április. Nem ment nekem a rangsorolás sosem:D

8. Kedvenc étel?
Sztrapacska, zöldséges tészták, lábatlan tyúk, káposzta leves.

9. Az utolsó film amit láttál?
Uhhh... 28 weeks later <3 akartam róla postot írni.

10. Kedvenc nap az évben?
A szünet/nyaralás első napja:D

11. El mersz hívni valakit randira?
Ez nem tudom, hogy merészség kérdése-e, nem fordult még meg bennem a dolog. Nem hiszek a női kezdeményezésben:D

12. Tél vagy nyár?
Mindkettő, tudom, hogy gáz, de nekem semmi bajom az évszakokkal, mindig annak örülök, ami épp van. Igen. Gyász vagyok.

13. Van tetoválásod?
Nem. Sosem vonzott.

14. Voltál már szerelmes?
Persze.

15. Szerettél e már úgy valakit, hogy sírtál érte?
Ezt szerintem 15 évesek kérdezték, vagy nem tudom. Szerintem a szerelmet a viszonzás ténye táplálja részben, szóval nem vertem még a seggemet a földhöz kínomban, hogy de nekem a Béla kell.
Más értelemben persze, borzasztó bőgős vagyok. Nem túl rég óta mondjuk.

16. Cipő méreted?
Halálosan pontosan 38,5.

17. Kedvenc számod?
25

18. Beszélgetés téma, amit utálsz?
:| nem szeretem, ha valaki unintelligens dolgokról vagy dolgokról unintelligensen társalog, de azért menedzselem.

19. Rossz tulajdonságaid?
Frissen kelve egy igazi seggfej vagyok. Nem mindig erős a hatás, de nehezen ébredek, sokáig tompa vagyok, és nem fogok fel rendesen dolgokat. Rendetlen vagyok. Halogatok mindent.

20. Hogy látod magadat a jövőben?
Sehogy, mert nincs álláslehetőség a szakmában, amit elvégezni készülök:D Szóval Carpe diem van gyerekek.

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom ezt bárki észreveszi-e itt, de többet nem postolok atom fáradtan, mert valami borzadály lett ez a post... mármint, nyilván nem hazudozok össze-vissza benne:D de nem lett olyan, amilyennek szerettem volna

    VálaszTörlés