2011. május 19., csütörtök

Körömápolás

Ez a post nem lesz tele bombabiztos trükkökkel sajna, ez egy olyan témakör, amiben nem érzem magam tapasztaltnak, és csak remélem, hogy másoknak adhatok tippeket, cserébe ti is megosztjátok velem az élményeiteket, mert nehéz jól eligazodni.

Alapvetően szerencsésnek érzem magam a körmeimmel, mert nem ritka, hogy megnőjenek szépen, ne törjenek le és egészségesek legyenek. Időről-időre lemezesedik azokon az ujjaimon, amiken jobban igénybe van véve, vagy egyszerűen törik a legkisebb erőhatásra is.



Most a Moyra vanília illatú körömlakk lemosóját használom, ami nekem nem vált be egyáltalán. Nagyon szárít, bár szépen leszedi a lakkot és az illata is kellemes, amennyire el lehet nyomni a lemosó alap bűzét... :D Keresek egy olyan terméket, ami nem szárítja fehérre a bőröm, körömágyam, körmöm. A dm lemosóit is szerettem, valószínűleg ez után ismét olyat szerzek be.

Pont a kiszáradás ellen több ápoló olajat vagy krémet is használok. Azt el tudom mondani, hogy a körömágyammal nincs probléma, mert ennek a sokféle holminak a fele eredetileg erre való. Van egy Moyrás illatos körömolajam, egy Marks and Spenceres, Avonos, abból kettő is, illetve jó kézkrémek. Apropó, ha lenne rá igény, összehasonlítgatnék 3-4 félét, amiket mostanában próbáltam:)

A Moyrás ápoló: már nem kapni ilyet, de nagyon finom gyümölcsös illata van, és egyáltalán nem került sokba. Mondjuk legalább három éve vettem.
A Marks and Spenceres az Heavenly Hands szett néven belül lehetett megtalálható, de kaptam, és nem tudom be lehet-e szerezni. Semmi extra... Nem hiszem, hogy ezek az olajak annyira különbözőek vagy különlegesek lennének egyébként.
Avon: most éppen egy a legutóbbi kedvezményekkel beszerzett Care családba tartozó glicerint, kalciumot és E vitamint tartalmazó kézkrémet használok. Szerintem szebb tőle a körmöm, fehérebb a vége:) A bőröm tök puha tőle, selymes, de viszonylag sűrűn is kenem.
Ezen kívül körömágy balzsamom van tőlük, kicsi kerek fém tégelyes, de ez is két éves, szerintem tuti átcsomagolták. Régen használtam tubusost, az is szuper volt és elég tartósak, hiába ici-pici a kiszerelés.
Ezekből azért érezhetitek, mennyit vagyok hajlandó költeni ilyesmire:D a nullához konvergál...
Az olajokat nyilván a körmömre kenem és körülötte a bőrbe, de a krémeket is, akár a kézkrémet, ha nincs más a sima kék kerek niveat a körmeimre pöttyözöm és belemasszírozom, úgy vettem észre, többet ér, mint simán bekenni a kezem, de igazából ez már nálam berögződés.

Ami szerintem belülről mindenképp segít, az az olajbogyó. Tudom, hogy sokan nem szeretik, én sem ettem meg régen, aztán egyszer megkívántam egy szobatársamtól, ahogy a literes üveget maga elé véve nagy élvezettel rágcsálta:D Ha valaki vállalkozó kedvű, szerintem próbálja ki a Bonduelle-es hosszúkás konzerveset, mert annak van valami plusz az ízében, ami miatt többen megeszik, mint bármelyik átlag verziót:D Szerintem finomabb, kicsit füstös, de ha rám jön nekem igazából mindegy. Viszont ez kis kiszerelés, nagyon nem lehet bebukni vele, ha nem ízlik, tovább kell ajándékozni:D

Nektek mi vált be? Használtok külön terméket a körmötök szinten tartására? Ajánljatok nekem valamit:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése