2011. május 4., szerda

Essence körömlakkok

Hétfőn elég letargikus lettem, és egyébként is viszketett már a tenyerem új körömlakkok beszerzésére. Valamiért a Rossmann felé vettem az irányt, pedig a Móricz Zsigmont körtér környéki (a Lágymányosi sarkán van igazából) lényegében semmit nem ér... nem szeretem azt az üzletet.
Azt hiszem alapból Lovely lakkokat akartam nézni, ez azért "teljesen logikus", mert előtte olvastam Timinél, hogy nem vált be:D nem baj. Végül az Essence pulton találtam a Colour & Go lakkök között olyat, ami megtetszett. Kicsit elfáradtam a blogokon külföldről megvásárolt szép pasztell színek nézegetésétől, és őszintén szólva, az Essence-nél azt érzem, hogy ez a márka hozza be a legalacsonyabb árkategóriában azokat a dolgokat, amik itthon még nincsenek. Ennek persze gyakran a leve is elég híg, de ez van:D


Nem volt túl sok napsütés aznap, és rá se értem (látszik, nincs gyönyörűen felkenve a körömágynál), de szerettem volna hiteles postot írni, így a gang napos csücskéig jutottam a fényképezőgépemmel. :)


A világoskék neve You belong to me, a liláé pedig No more drama. Ezt már csak hazaérve csekkoltam, de igazán találó, főleg a lila neve a napjaimra. A kék az az igazi pasztell babakék, amire vágytam, a lila nekem nagyon tetszik, de az jobban megosztja az embereket. Mesterséges fényben, félhomályban inkább barnás egyébként.

Két rétegben szépen fel tudtam vinni, nincs alatta bázis és nincs rajtuk fedőlakk. Szerda van, én zh-zok, izgulok és mindent vakargatok, amit lehet, csipkedek, piszkálok, feszegetek a körmeimmel, gépelek, viszont sehol nem percent le egy kicsit sem. Ez betudható akár annak is, hogy első kenésre jobban teljesít a legtöbb lakk, nem tudom más is észrevette-e, pusztán tapasztalati észrevétel, de ha nagyon meg kéne magyarázni, az acetontartalom változását tenném felelőssé, hiszen könnyen párolog, de nem értek a kémiához, ne erőltessük. Különben is, tekintve, hogy semmilyen segéd réteget nem kapott, szerintem az állás igazán lehet 1:1.

Egyetlen másik Essence lakkom van eddig, azt is szeretem és tartósnak találom, illetve egy matt fedőlakkom, szóval összességében szerintem megéri az árát, nyilván, mert olcsó, de ez is kidobott pénz lenne, ha nem működne.

Nézegettem a Catrice lakkokat, de kövezzetek meg, én nem sűrűn költöttem ilyesmire még ennyit. Egy Avonos lakkom van, az volt hasonló árban, 7-800 Ft és egyszerűen akkora csalódás, hogy nem fér be a nagykapun. Azért nem dobom ki, ajándékozom el, stb, mert sajnálom még utólag is a rááldozott pénzt. Nem vagyok smucig, de eddig az igényeimet tökéletesen kielégítették olcsóbb lakkok is. Ha lesz szép szín, aminek nem tudok ellenállni, valószínűleg megajándékozom magam eggyel:D

Más: nem tudom miért nem látszanak a képeim, vagy egyik betölt, másik nem, az új külső óta van ez. Per pill nem érek rá szép dizájnt okoskodni, de bosszant mindkét probléma, azért igyekeztem alternatív képbeszúrási technikát alkalmazni:D Reméljük megoldom hamar:|

2 megjegyzés: