2010. augusztus 22., vasárnap

Az élet nehéz...

Nem megyek szerdán Siófokra, a hirtelen programváltozáshoz alkalmazkodva kedden megyek inkább Hajdúszoboszlóra. Készült ott egy kép, ami nekem annyira nem is tűnik frenetikusnak, de a flickr-ön agyon dicsérik. Ilyen az élet... egyik képem sem tartom frenetikusnak egyébként:D No, de a lényeg, hogy viszek könyvet, meg fényképezőt és folytatom a semmittevést. A kép egyébként:



Vasárnap birtokba vesszük az új albit, a Móriczon fogok lakni, még nem igazán hiszem el, annyira menő. Azt mondta Pas, hogy kocsival fogok átköltözni tőle. Aki vágja merre lakik, csendben mosolyoghat, én most már nem mondok semmit, hanem elfogadom a tényeket. Akkor autóval. Igazán hozzá lehet ezekhez a dolgokhoz szokni:DD meg mit verekedjek, ha nekem jobb. Nem?
Kaptam gyógyszert a köhögésemre. Tíz óra éjszakai alvás után, napközben aludtam kétszerre összesen 3,5 órát, majd még este minden gond nélkül 9-et... remek ez a cucc:D Minden étkezés után aludnék kb.

Hát igen, szóval megyek is vissza elevickélni és megküzdeni fantasztikus problémáimmal:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése