2010. augusztus 27., péntek

Seasons change / It will never be the same / I’m hoping / I wont stay the same

Szóval változunk, de erősen.
Annyira szerettem a Coldplayt, tényleg, bántam, hogy nem kaptam jegyet a koncertre az Arénába, két évvel ezelőtt folyton őket hallgattam (némi Placeboval), erre ma elő kellett kotornom egy számot, amiből még csináltam pólót is pár sorával (elmosódott idővel:D), és egyszerűen elfelejtettem azt is, mennyi albumuk van...
Valahogy nem az igazi, mert túl szomorú a zenéjük, de azért a Violet Hill még mindig bejön és a The Scientist marad a kedvencem a Fix You-val.

A címem egyébként a Bonobo új, Black Sands albumáról egy számból van, aminek a címe Stay The Same. Vicces, mert ez az album is elég melankolikus, el akarok menni a Gödörbe a bemutatóra, szeptember 9-én lesz 3900 HUF-ért elővételben.

Egyszerűen nem tudom mit hallgassak, mostanság amúgy mindenféle electro swingnek titulált vidámságok szólnak nálam, mint Kormac, Caravan Palace, Lyre Le Temps. Ilyesmiket viszek bőven az első Hangzavar adásba is:) meg a többibe, mert 7,5 giga újdonságra sikerült szert tennem:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése