2010. augusztus 17., kedd

Sziget uccsó

Az utolsó két nap szintén kellemesen telt, bár összemosódnak már az élmények. Szombaton kimentem, nem akartam, de kimentem, vittem ruhát Pasnak, mert eléggé kikopott belőlük, de ezt a mázlit, ami őt lengi körül folyton.... osztogatni kéne belőle, nem fair, hogy egy valaki ennyit birtokoljon:D Kimegy a Szigetre egy öltözet ruhában, leszakítja magáról a farmert és mindössze másfél óra sorban állással szerez egy újat:D



El szerettem volna menni az Olvasóligetbe, de pont zártak, nem gondoltam bele hogy miért is lennének nyitva hét fele, mindegy, legalább megkerestem, megnéztem, tetszett. Helyette Pas könyvét olvastam a sátrában, kellemesen elment az idő így is. Majd Ancsa végzett, szereztünk innit, tízre elmentünk az utca színház előadására és nagyon jó volt. Nézzétek meg, a Malabar társulat előadása volt egyébként, le a kalappal előttük, itt van egy rendesnek nevezhető galéria róla. Nem bírtuk végignézni, mert én aznap még nem ettem kb semmit, Ancsa végig állt, és nem is aludtam rendesen, szóval el kellett dönteni, elalszunk, éhen pusztulunk vagy összeszedjük magunkat. Ettünk, beváltottunk négyet a Meex-es kuponjaimból és így csak 400 Ft-ot fizettünk két, mindent kispóroltak belőle vodkaenergiaitalért.

Vasárnap lett albérletem, jupí, ez után Stefivel a nagy szervezkedés ellenére egyszerre érkeztünk a megbeszélt időpontnál jóval hamarabb a Batyira, ez van gyerekek, ha nagy szellemek találkoznak:D A HÉV-en leesett a z8 mozsos kitűzőm a táskámról, ezt jelnek véve Stefinek adtam, akinek úgy tűnt több örömet hoz innentől, tetszett neki:) Meg majd cSw-t is lehet vele bosszantani. Elég rottyon voltam, mert előző nap összeszedtem valami fasza kis vírust és szintén nem aludtam kb semmit... Taliztunk Banyekkal, mászkáltunk, beszélgettünk kicsit, majd Kasabian előtt végleg elváltak útjaink tőle.
A Kasabian jó volt, de én többre vártam, Stefinek tetszett, aminek nagyon örülök, nem akartam elhúzni vmire, amit nem élvez. Bennem megfordult, h átmenjünk Brainsre, de arra mindig el lehet jutni. A Muse pedig jobb volt a vártnál, én nem kedvelem őket, de irtó nagy showt csináltak és a látványvilág király volt. Hazafelé a BKV-s sátornál utolért minket a vihar, és el is keserítettek, hogy szegény Stef várhatna órákat a buszára, így Pasnál aludt velem. Nem akart mellettem aludni:( azt mondta forgolódik és verekedne:D Legalább kipihente magát.

Két napja regenerálódnék, de nem vagyok ezzel egyedül. Tegnap elmentem Manó szülinapját megünnepelni a Morrison's 2-be, koktélozni. Meglepően tetszett a hely:D nem voltam még sosem, de hát.. zene szempontjából előbb elmegyek a Drönkbe még mindig, ez van... viszont beülni és koktélozni tök hangulatos, és jó, hogy ilyen nyitottak szülinapos asztalfoglalásra meg minden. Nem maradtunk sokáig, ittam egy Swimming Poolt Pas ajánlására, egy Piña Coladat Brigi ajánlására és egy Sex on the Beachet, mert szeretem:D

Összegezve, szerintem:
- idén tisztábbak voltak a ToiToiok
- a koncertek nem voltak annyira izgalmasak, mint tavaly
- jó sokat sikerült beszélgetni mindenféle bárkikkel, és ez jó:)
- mozgalmasabb voltam, több fele eljutottam talán, bár volt csomó izgi koncert, amit nem ismertem, de megleshettem volna
- nem nehéz piát becsempészni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése