2010. augusztus 14., szombat

Sziget 2010 III.

Elég nehezen, és elég felidegelve indultam ki tegnap a Szigetre, de meglehetősen jól jött össze, vagyhát vagyhát... összeszedtem a kerge fiatalokat, hogy na induljunk Roachra, jó lett volna végre időben odaérni egy koncertre. Past lehúztam kajával, sörrel, na jó, arra meghívott, borral, hát... hm... nem tudom, úgyse emlékszik, kár bevallani:D Végül a kerge fiatalok 2/3-a eltűnt, és még Matyi kérdezte, mi volt mikor ők elszaladtak. Hát ő szaladt el, így nemigazán vágom, mi a számára kérdéses ebben, hogy egy opcionálisnak tűnő pillanatban alkoholtól bepácolva fogják a nyúlcipőt, mi meg csak pislogunk, és én ehhez mit tehetnék hozzá információ szempontjából.

Megtaláltuk a Sziget legolcsóbb sörét hála Soyshának, remélem így írja, minden esetre angolosan ejtve én így írom, ez egy unique version of Sasha, mert a szülei szerint az úgy lányos lett volnal. Holland srác, aki imádja a magyarokat, és a szoproni a legjobb, a többi lemehet a wc-n.

Roachra berobbanva, visszagondolva utólag, nem is igazán Pas után mentem, és ő törte az utat, inkább csak illendőségből átengedtem neki ezt a férfias szerepet méterekre, közben néztem a bambán bámuló tömeget, hogy ez mi a fasz, ezért minek jön ki? Pont ilyen fejet vágok, ha berakom valamelyik albumot.
Mindegy, a koncert legelején, a circle pit szélén is kimondottan hülyén és vegyes érzelmekkel telve néztek rám, valszeg hamisan éneklek, többet verekedem mint egy lány, és ha megüt egy fiú, mert útjában vagyok, visszakézből letolok neki egyet... nem tudom mi ütött belém, a tegnap amúgy is az erőszak és verekedés napja volt. Egy darabig még Pas papucsát is őriztem, szemmel láthatólag egyedül neki jött be, hogy nekem a koncert jön be ennyire. Igen, papucsban ment be, meg mindenhova, meg az emlegetett circle pitbe...:D Lényegalényeg, nekem egyik legjobb koncertélményem volt, de utólag sose tudom ezeket rangsorolni, bár annyira nem volt jó, mint egy Faithless, maga a koncert, csak ezt sikerült belőle kihozni.

Ez után elmentem elnyúlni, száradni, összerendeződni kicsit, pont írt Lilalilla, hogy összefuthatnánk, figyelmeztettem írásban, hogy valóban, tényleg de igazán undorítóvá sikerült magamat varázsolni röpke egy óra alatt, éljen Coby Dick, that's my secret meg mert megérdemlem, de bevállalta. Jó volt velük, aranyosak voltak, és ettünk Pringlest:D Elmentem pénzé', akkor Banyekkal sikerült smsezgetni, őt is figyelmeztettem, hogy elég rottyul nézek ki, de ha azt képzeli mögé, hogy nem voltam otthon mondjuk első nap óta, egész átlagos a külsőm. Ez persze nem igaz, de engem megnyugtatott a lehetőség.

Vele meglátogattuk Orsolykát és taliztunk Grungemannel, akit azóta bekövettem, mert tök jófej és megígértem, és sztem követtem is vmikor, v csak morfondíroztam rajta. Elmentünk Rotfrontra Banyekkal, ahol csatlakoztak a barátai, és tök király volt, meglepően jól éreztem magam rajta:D De egyébként egész addig, amíg el nem szöktem Kiscsillagról tök jól éreztem magam velük, szóval kellemesre sikerült a Sziget úgy éreztem, aztán jött a vihar....

Vártam Kukacra, közben küldte Vera sms-ben, hogy vihar lesz, és én retardált, nem jöttem haza... helyette beparáztam, összefutni nem sikerült Kukaccal, és elrongyoltam Pasékhoz, hogy esik, villámlik, porfelhő, félek, kérek helyet valahol. Négyen beszorultunk a sátrába, és azon kacarásztunk, hogy már 2/3/5/beázott a cipőm cm magas a víz odakint. Matyi kiöntötte a sört. Szeretem Matyit. Két napja ismerem, de érzem, hogy mindig szeretni fogom; miután kellemesen elhelyezkedtünk a bent lényegesen sekélyebb lében, úgy érezte rágyújt. Matyival nem lehet bírni:D Végül kiment bagózni, de állítólag akkor már nem esett, mi pedig gólyatáborosat játszottunk és fotózkodtunk, azaz csak kivakuztuk egymás szemét. Jó volt:D

A HÉV-ig ki lettem kísérve, itthon még Musával társalogtam igen sokáig, valahogy muszáj háromkor hazaérve még órákig alig élve ülnöm és csinálnom valamit, majd' minden nap felkelek nyolckor, és onnantól csak fetrengek. Igazából, nem tudom miért nem alszom kint, az én fejemben az a kép létezik, hogy lakásban, lefürödve, kényelemben alhatok, ágyban párnák közt, de ez a max 5 óra nem ér annyit, mint a sátorban fetrengeni kicsit többet.

2 megjegyzés:

  1. sajnalom hogy nem sikerult talalkozni.
    ez a franya vihar. :(

    VálaszTörlés
  2. Lehettem volna kevésbé pánikolós, meg utána is lett volna idő, de azt már elandalogtuk Passal

    VálaszTörlés