2010. augusztus 29., vasárnap

Ma felkeltem, és minden hepi volt

Ezért írok egy kis semmilyet. Pont, mert rohadtul nem érek rá, itt ültem két napig, de az írhatnékom elmúlt két pillanat alatt.
Egy nagy csomó szar történt körülöttem az elmúlt napokban, nem velem, de ugyanolyan rossz és megrázó, felfoghatatlan. Mégis vidáman keltem, szóval vagy kezdődő agybajom van, vagy csak erről szól az élet.

A nyár egyik legszebb napját sikerült eltöltenem szerdán, összesen nagyjából egy szűk hétre való ilyen vagy hasonló élményeim vannak. Ott van a SZiGET utáni három nap, egy nyéki este, lehet több nyéki este mondjuk, elszórva, és ez a szoboszlói szalonnasütéses összejövetel. Fantörpikus lett, na:) Mellette akadnak fél napok, pillanatok, stb, nem hiszem, h rossz nyaram lett volna idén, és még vége sincs.

Azért jó dolgok is történtek:) valahogy az ismeretségi kör meggyerekesedett és tele vagyunk újszülöttekkel, kicsikkel, aprókkal, ezek mindig vidám dolgok:D Nem is értem hogyan fogy a lakosság, mikor én folyton terhes nőket látok mindenfelé.

Most pedig megyek vonatozni. Egyre kevésbé szívesen bízom magam a MÁV-ra, én úgy elülnék, olvasgatnék, zenélgetnék, talán filmeznék is, de ez a legritkább, és elreppenne a két óra, mosolyogva, csevegve, kellemesen, jó környezetben, ehelyett állunk, meg késünk, rám várnak, bár ez csak engem zavar, és olyan nonszensz dolgok akadályoznak, hogy nem tudom sírjak vagy nevessek, inkább csak ülök és olvasok tovább...

Oh, mielőtt elfelejtem, három dolog létezik, ami elmulasztja, vagy pontosabban valaha már elmulasztotta a fejfájásomat, meg akartam osztani veletek:
1) gyógyszer, hát ez nem túl eredeti valami, mindegyis
2) masszírozás, egyszer valami körbetáncolás elmulasztotta kis időre, ezen kívül csak Gergő masszírozta már ki sikerrel, tartósan
3) zene, egyszer jártam így Kings of Convenience-szel és a napokban többször Bonoboval, kerestem nagyon a neten erre találatokat, de semmi érdemleges nem lett, azért egy enyhe kellemetlen fejfájásra érdemes kipróbálni valami dallamos lágy zenét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése