2010. augusztus 31., kedd

Szerintem vasárnap van, pedig kedd



Két napja úgy érek lakásra, hogy forró fürdővel próbálok küzdeni az esetleges megfázás ellen. Végül előszedtem azt az igen csak őszi kabátom, ami térdig ér és bélelt, egy éven kiteleltem vele, de akkor meleg volt. :D Plusz pulcsi, hosszú nadrág, és tegnap délelőtt még elment a szandál, de estefelé már majdnem belefagytam, így immár zárt cipő. Báááár, ez csak egy dorkó, hiányzik a superstarom:D Mondjuk a szandálnál melegebb, szóval csendben maradok.

A Drönk nyitó jó volt.
A lakás király.
A Hajógyári-sziget tök érdekes:D mászkáltunk, és mondogattam, nézd, ott a K&H automata, ott meg a nagyszínpad, és ott vannak a padok, ott volt a sátrad, pedig rohadtul nincs semmi sehol, de ettől menő.

A Nivea krémem sem használtam még nyáron:D a szám és a kezem is tönkre van teljesen, rendesen belegyógyítottam a bőrömbe a cuccot, nem csak bekenem és futás... Állandóan aludnék, nem tudom ez hipochondria, vagy tényleg álmos vagyok, bár néha azért erőt veszek magamon erre-arra, minden kedvetlenségem ellenére, szóval még nem érzem magam teljesen lusta dögnek.

Taliztam Zsoltival véééégre, heverésztünk Manóval a vadiúj fekhelyemen, és igazából minden szép és jó, kivétel apróbb dolgokat. De arról talán majd máskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése